Advertenties

motor vraag

Gestart door furyan, 24 augustus 2009, 11:12:47

Vorige topic - Volgende topic

furyan

hey hallo

ik had een vraag ik heb nu zelf een 1.4e maar ik wil tct een zwaardere motor er in hebben is dit mogenlijk om enkel de motor te vervangen of komt daar heel veel meer bij kijken

hoor het wel thnx

Robin

Ik ben bang dat daar veel bij komt kijken, ophanging etc, remmerij, electronica. Misschien dat het verstandiger is om gewoon een snellere megane te kopen ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

furyan

hahah hmm nee dat niet ik heb iets teveel euro's in gestamt

Stefan

Gaat niet zo makkelijk werken door alleen ff een andere motor erin te zetten. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Citaat van: furyan op 24 augustus 2009, 12:21:26
hahah hmm nee dat niet ik heb iets teveel euro's in gestamt

Waar heb je die euro's in gestampt dan? :q

furyan

heb pas me auto two tone gespoten body kit en ramen geblindeerd en ben nu interieur bezig

matthew

ja alles is mogenlijk natuurlijk,maar de rekeneenheid moet ook over,maar als je naar een 1.6 gaat hoef je motorsteunen en remmerij niet aan te passen wil je naar 2.0 dan wel en dan kabelboom.

furyan

okok nou maybe dan een 1.6 heb wel meer gehoord dat je die wel 1 op 1 ken over zetten

Robin

[offtopic]Heb je foto's van je auto? En waarom ben je nog geen lid dan :P[/offtopic]

furyan

haha ja wilde wel lid worden maar had een eigen club daar ben ik sinds kort mee gestopt en heb 1 van de weinige megane 5drs die in deze staat is http://furyan-nl.hyves.nl/ voor pic's

Christian de Vriend

1,4e en 1,6e zijn (uiterlijk) precies de zelfde motoren,een spagetti spruitstuk van mijn megane past ook
op die van een 1,4e,ik weet niet hoe het met de remmerij zit,maar de hele veerpoot is het zelfde als die van de
1,4 1,6 en 2.0 8 klepper.de 2.0 16v heeft een ander prenciepe,als ik me niet vergis zit het lager op de veerpoot
van een 2,0 van boven bij de schotel,bij de overige modellen zit die van onder.

maar meest logische is de 1,6e,dan is alles practisch het zelfde,subframe ect...
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Zie je niet veel idd een gepimpte 5 deurs maar hij ziet er wel vrij netjes uit zo op de foto.

Robin

Mag alleen wel een stukje zakken denk ik :P

furyan

klopt maar gebruik hem nof als fam car ook dus dat wil ik volgendjaar doen :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev