Advertenties


Klets maar raak deel 108

Gestart door Stefan, 22 augustus 2009, 12:52:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Paultje

ziet er mooi uit jochem, en idd lekker ruime woonkamer. ideaal.
snappie

lúk

#136
Citaat van: Dennis Postma op 12 september 2009, 11:58:19
Hey Luc, zitten de morettes er al in?  ;)

hey dennis ;) nee heb nog geen anderen koplampen besteld. heb wat dingen gehoord gelezen
en ik wil der eerst nog eens over na denken. heb wel andere achterlichten besteld. led zwart
3e remlicht led zwart. zijknipers led zwart. mistlicht led zwart. en hoodlifters binnen. dimma achterbumper op zolder  ;) duz ben druk bezig onderdelen te verzamelen Y volgende maand weer wat dingen bestellen. heb helaas geen geldboom in de tuin  o-)

Stefan

Zijn de punten, komma's, hoofdletters, etc. etc. bij jou soms van je toetsenbord gevallen Luk...???
Of heb je gewoon een toetsenbord van de Wibra..?? :?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

Citaat van: Stefan op 12 september 2009, 15:52:13
Zijn de punten, komma's, etc. bij jou soms van je toetsenbord gevallen Luk...???
Of heb je gewoon een toetsenbord van de Wibra..?? :?
:D

@ Jochem... Gefeliciteerd, wanneer is de oplevering? Iig ook een fijne vakantie 8)

Dennis Postma

Hahahaha, die Stefan, je weet de boodschap duidelijk en toch leuk te brengen.  !-! Misschien inderdaad even een puntje om rekening mee te houden hier op het forum in het algemeen.

Maare Luc. Dat is mooi spul joh, welke led lichten heb je dan? Ja de zwarte maar ook daar zijn verschillende van.  ;)

Stefan

Het is ook om aan te geven dat er zo nu en dan wel even nagedacht kan worden over de leesbaarheid als men een bericht maakt ;)

Ik vindt die aan elkaar geragde berichten echt niet kunnen! :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Gefeliciteerd jochem en een fijne vakantie maar dat gaat wel lukken in portugal schitterend land
Lowered M3C GT

Dennis Postma


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Ziet er goed uit Jochem ;)

Ligt het trouwens aan mij of hebben we andere smiley's? Vind deze niet leuk :neen:
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rs50jochem

Thanks voor de reacties.. Vooralsnog is het even wachten op de oplever datum.. Ons huis is in principe klaar alleen de weg ernaartoe nog niet.. :(

Zoals het nu loopt kunnen we eind oktober/begin november in..  :) :) :)




P.S. idd. de versprongen smiley's zijn volgens mij samen gegaan met het verdwijnen van de latest knop..

Stefan

Ik mis de latest knop trouwens wel behoorlijk.
Werkte namelijk een stuk beter met die knop.
Lijkt me toch zeer interessant om deze terug te krijgen... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ziet er top uit Jochem, geniet er van :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rogier

 ik kreeg van een maatje dit bericht van een ongeluk in belgie http://autogespot.com/nl/item/5006/lamborghini-crasht-op-volle-snelheid-in-antwerpen.html echt zonde van de auto ;) en de bestuurder is overleden

eliatuning

juist op het nieuws gezien
die lag gewoon uiteen zag ik
moet toch echt wel een hoge snelheid gehad hebben
rather low and slow than high and fast

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev