Advertenties


Klets maar raak deel 108

Gestart door Stefan, 22 augustus 2009, 12:52:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew

14000 en dan zal het best een hele mooie auto zijn ,maar door de crisis is de waarde van de auto's wel enorm gezakt helaas.
Als je lid bent van de anwb kun je via je kenteken een globaal verkoopadviesprijs krijgen.

Je kunt ook nog even langs je dealer gaan,wat hij voor inruil ongeveer zou geven,en daar ga je dan iets met je vraagprijs boven zitten.

en dank voor de felicitaties

rs50jochem

FF snel een blik geworpen op de CC markt terwijl ik me erover aan het buigen was.. Ik sluit me aan bij Matthew.. :)

Timo Zuiderduin

met dat bedrag zou ik best tevreden zijn.
mocht er iemand interesse hebben  :q

ga denk binnenkort ff een rondje dealers doen.
wil hem eigenlijk ook niet inruilen maar liefst gewoon verkopen aangezien ik er dan een goedkoper bakkie voor terug wil kopen.

rs50jochem

Ja, wat ik zeg.. Gesloten beurs een tragere CC op lpg..

Timo Zuiderduin

Ik zat meer te denken aan bijv. een oud golfje Diesel of een MX-5'je van het eerste type.
gewoon ff een poosje lekker voordelig rijden en me niet druk te hoeven maken om afschrijving, hoge verzekering, duur onderhoud etc. etc.

Er zitten een aantal dingen aan te komen zoals huis kopen, half jaar op reis etc. en dan is het wel lekker om wat extra's te kunnen sparen voor die tijd.

rs50jochem

Ja, een golfje IV diesel (TDI 90 en 110PK) zijn 1 van de zuinigste auto's en heb je al makkelijk voor 4000,-

Ik heb nog wel een R32 staan.. :q Maare, huis kopen daar zeg je wat.. Ik ben al enige tijd ermee bezig.. Vanmiddag gaan we nogmaals door de woning (nieuwbouw).. De prijs staat vast en heel wat opties heb ik al bedongen maar kijken wat er nog meer uit te halen ben ik wel mee bezig..

Ik zit er aan te denken om zonnepanelen te claimen of anders een poetsbrug ingebouwd in de drive-in vloer.. Haha.. Ik denk dat geen van beiden gaan lukken.. ;)

Stefan

Dat laaste zou ideaal zijn ja :q
Dan kom ik iedere week ff bij jou met de zoomzoom op de brug staan.. :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

lúk

kunnen julie weer eens een klus meeting houden o-) bij jochem op de brug  >:D

Timo Zuiderduin

Citaat van: Stefan op 27 augustus 2009, 19:05:15
Dat laaste zou ideaal zijn ja :q
Dan kom ik iedere week ff bij jou met de zoomzoom op de brug staan.. :D

iedere week de auto op de brug,...? Ik dacht dat die Mazda's best betrouwbaar waren?  :x

Robin

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op 28 augustus 2009, 09:28:22
Citaat van: Stefan op 27 augustus 2009, 19:05:15
Dat laaste zou ideaal zijn ja :q
Dan kom ik iedere week ff bij jou met de zoomzoom op de brug staan.. :D

iedere week de auto op de brug,...? Ik dacht dat die Mazda's best betrouwbaar waren?  :x
Om te poetsen volgens mij ;) Kijk maar uit dat Michel Dolman je niet hoort :P dan staat hij daar iedere dag te poetsen :D
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Om te poetsen ja.
Jochem had het over een poetsbrug he.. :q
Die zoomzoom's zijn toppie betrouwbaar idd. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marius.

jeeeh, het geld is overgemaakt, nu wachten op welkomstpakket en de aanpassingen aan mijn profiel/rechten!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

"Marius er is 6 september een clubmeeting in middelharnis met een toertochtje erbij,gelijk leuk natuurlijk om op deze meeting langs te komen.

Marius.

Moet even zien of dat gaat lukken, zit net aan begin van studie en nog steeds inrichten van me appartement, maar anders zou ik graag aanwezig zijn!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev