Advertenties


Poll: beleid voor projectpagina's

Gestart door Michel Veltman, 14 augustus 2009, 11:29:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc Brouwer

Wat ik hier wel mis, is de mening van de forumbezoekers over deze kwestie. Het is nu een discussie die wordt gevoerd vanuit wellicht een gevoel/feiten (kan ik niet beoordelen) die leden hebben t.a.v. dit beleid.

Ik ben ook benieuwd waarom bijvoorbeeld de nieuwe leden van 2009 lid zijn geworden en de forumbezoekers wel of niet overwegen om lid te worden van de Méganeclub. Ook van die kant zou ik wat meer reactie verwachten zodat we ook iets kunnen doen om de "twijfelaars" over de streep te trekken. Kortom wat is de drempel? Geef dat aan zodat hier ook iets mee gedaan kan worden.

Verder sluit ik me aan bij het verhaal van Michel V. Betrokkenheid bij de club is jezelf zichtbaar maken... Zo'n beetje alle bestuursfuncties uit mijn "carriére" bij de Meganeclub zijn ingevuld doordat mensen gevraagd zijn. Dat kan wellicht ook anders.
"We Shall Not Be Moved"

rs50jochem

Nou, ik denk dat het een taak van het huidige bestuur is om per mail o.i.d. een soort van klanttevredenheidonderzoek op te starten.. Dit heb ik al vanaf moment 1 als optie gezien maar het is voor het eerst dat iemand erover begint..

Je wilt toch idd. weten waarom iemand lid wordt of juist niet, wat volgens hem/haar de voor en nadelen zijn van het lid worden.. Een product kan nooit doorontwikkelen zonder feedback/evaluatie.. Dit heb ik tijden terug al aangegeven (eerst per mail en daarne uitvoerig voor een ALV met Jan (en Marc) besproken) maar tot op heden is nog nooit zoiets gedaan.. En natuurlijk worden niet enkel feiten maar ook gevoel besproken.. Gevoel is in deze kwestie toch helemaal niet raar (het gaat toch om passie)..


BTW waarom zie je hier nou nooit "de voorzitter/vice-voorzitter" over meepraten...... Ik denk dat mening één juist aan hun mening etc. waarde wil hechten maar ze treden waarschijnlijk weer op de voorgrond als de ijzers weer afgekoeld zijn........

djo231

#32
Ik zou natuurlijk ja zeggen, wat hier in het forum ook word gezegt is dat somiggen mensen niet naar de meetings komen, klopt ben ik het helemaal mee eens omdat ik zelf ook zo'n persoon ben  ;(

Maar als je een project-page aan mag maken kan je het ook zien waarom niet, ik heb echt duizenden euro's in me wagen stoken, ben ik eerlijk in dus 25,- zal ik heus niet voelen :x. Maar Dirk heeft ook wel gelijk, als mensen elke dag een post kunnen maken op hun project zullen zij dat sneller doen dan als je ervoor moet betalen, maar om nu alles gratis te maken is wel een grote stap ervan, je kan het altijd proberen of evt een reclame banner te maken. Kost wel geld misschien maar als de mensen van dit forum (zoals eerder aangegeven) een bedrag van 5,- betalen en er zijn wel genoeg mensen die nog lid willen worden kom je al snel aan een bedrag ;)

Het is ook omdat ik niet naar meetings kan komen is omdat mijn auto 1:8 rijd gemiddeld verbruik dus ik denk hooguit 1:10 op de snelweg, maar als ik tegen de belgische grens woon en dan al een aantal kilometers moet rijden waar ik dan 2x voor moet tanken om ook weer thuis te kunnen komen vind ik wel een beetje duur want een volle tank kost mij gemiddeld 70,- (Euro 98) niet dat men dit nu ziet als een smoes, maar het is zo en ja voor 140,- kan ik weer iets leuks halen voor me wagen, kijk als het me een enkele reis zou kosten, why not, ergens in rotterdam of ook een beetje meer richting brabant zou geen kwijt kunnen voor mij  :P

Maarja ik gaf ook aan omdat ik zelf nog geen lid ben dat ik voor ben om het gratis te doen, maar dat vind ik een snelle stap, mij lijkt het makkelijker dat de prijs om lid te worden wat goedkoper moet worden, bijv 15,- voor een heel jaar, is misschien niet veel maar de kans om meer mensen is groter dan dat je het gratis doet, want dan krijg je mensen die enorm veel onzin erop gooien en toch maar denk ''och het is toch gratis'' dus ik ben 50/50 voor en tegen, ook als nog niet helemaal lid van de RMC.

Succes mensen ik hoor het wel en houd het in de gaten.

Groeten Joey

Dirk Kuipers

22 stemmen valt me wel erg tegen zeg...
Ook niet-leden kunnen hier toch reageren op de poll?

22....   :neen:

lúk

ik zeg ook ja  ;)

ik rij nu onderhand dan wel een 206. maar ik zit hier nog elke dag op het forum post wel wat minder magoed.als ik even voorbeeld mag geven ik zit nu ook veel op 206club forum. daar mag iedereen project pagina aanmaken. daar zijn duz ook zeer veel projecten de een wat groter dan de ander.
maar dit resulteerd wel in veel mensen op het forum reacties etc etc. als zij meeting hebben is iedereen welkom clublid of geen clublid.zo zie je daar duz regelmatig zeer veel vollek op de meetings (zelf al 2 meegedraait ) want de meest bezochte meeting van de rmc van laatste tijd is volgens mij nog altijd leden/forumleden meeting in nieuwegein ? en dat is tog wat je wil mensen laten zien wat de club is en wat we doen.en zow heb je altijd mensen maar de vraag is of je dat wil ja of de nee  ;)
en bij 206 club is het zo meetings als rosmalen etc waar clubstands zijn is puur voor leden ;)
nu zeg ik niet dat je hier de boel om moet gooien en dat iedereen na meetings kan komen  ;)
maar als je meer mensen wil zien op je meeting. denk ik dat je de forum mensen ook nodig hebt ;)
en ik ben zelf ook 2 jaar lid geweest met plezier. niet super veel meetings bezocht maar tog wel aantal en die waren altijd zeer gezellig.ook al was ik iemand van de jongeren groep.maar denk dat als je meer mensen binne de club wil.je ze tog meer de kans moet geven op meetings langs te komen. dat ze de groep leren kennen en dat meschien de mensen toch denken.dit is een gezellige leuke groep mensen en tog lid worden.

Jan van Heteren

Mijn persoonlijke mening is nog steeds dat het voorbehouden is voor de leden maar zie zeker ook wat in de gedachtegang hierover van Dirk
Ik vind het een leuk extratje voor de leden
Denk dat we de poll even moeten afwachten wat het gaat worden
Meganomaniac

matthew

@Luk dit jaar is er ook weer een meeting geweest meets forum leden en daar waren niet zoveel forumleden aanwezig,dus dat was wel jammer.


Dirk Kuipers

Ik heb het al aangekaart, maar doe het lekker nog een keer..

Er komen weinig forumleden omdat er ook weinig (actieve) forumleden zijn.. En dat is niet zo vreemd aangezien er hier op het forum vrij weinig te beleven is als je geen poblemen met je megane hebt.
Maar ook luk heeft je daarop eigenlijk in zijn vorige post al meteen antwoord op gegeven. Het aantal projecten hier is ondermaats voor een auto club. Hierdoor blijven veel mensen gewoon weg.
Ik heb overigens al diverse reacties gekregen van mensen die dan zeggen dat ik gelijk heb en ook niet meer zoveel bij de meganeclub komen (maar hier dus nog wel meelezen!!). Ik zou het opprijs stellen als dat hier werd neergezet ipv mij dat te mailen, daar kan het bestuur ook wat mee en dan kunnen "we" een punt maken..

Michel Veltman

dit topic is idd jusit bedoeld om iedereen de mogelijkheid te geven zijn of haar stem uit te brengen Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

YVE5

Moeilijke keuze, maar ik kies JA.

Geef iedereen de kans, zo gaat het forum nog wat extra groeien, maak projectpagina's zoals op vele andere fora is, dus dat je actief kan reageren in de topic zelf. Dat maakt het altijd leuker, anders moet je tussen 100en posts gaan zoeken naar een reactie over de wagen...
Dit gaat ook meer volk naar hier lokken, maar of dat nu allemaal leden gaan worden, dat betwijfel ik ten zeerste.
Ik zou het ook niet verder maken als het aanmaken van een projectpagina. Laat de avatars enkel voor leden, laat ze enkel hun toegang tot het leden-gedeelte hebben enzo.  Zodat er toch nog verschil is tussen de betalende leden en de niet-betalenden.


Edit: Zelf post ik hier ook nog amper. Ik vind het vervelend om te reageren in een bepaalde topic, als het over een andere topic gaat. Zoveel ken ik niet echt af van meganes, dus echt helpen kan ik ook niet. Maar ik kom hier nog geregeld om te lezen en om de projecten te bekijken.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Marc Brouwer

Citaat van: Dirk Kuipers op 20 augustus 2009, 13:11:57
Ik heb het al aangekaart, maar doe het lekker nog een keer..

Er komen weinig forumleden omdat er ook weinig (actieve) forumleden zijn.. En dat is niet zo vreemd aangezien er hier op het forum vrij weinig te beleven is als je geen poblemen met je megane hebt.
Maar ook luk heeft je daarop eigenlijk in zijn vorige post al meteen antwoord op gegeven. Het aantal projecten hier is ondermaats voor een auto club. Hierdoor blijven veel mensen gewoon weg.
Ik heb overigens al diverse reacties gekregen van mensen die dan zeggen dat ik gelijk heb en ook niet meer zoveel bij de meganeclub komen (maar hier dus nog wel meelezen!!). Ik zou het opprijs stellen als dat hier werd neergezet ipv mij dat te mailen, daar kan het bestuur ook wat mee en dan kunnen "we" een punt maken..


Goede actie Dirk... dat is nu precies waar we benieuwd naar zijn. De discussie op het forum wordt in mijn ogen te vaak met hetzelfde groepje gevoerd. Prima, maar hoe meer berichten en meningen worden weergegeven des te meer hebben we representatieve input.
"We Shall Not Be Moved"

Dirk Kuipers

CiteerIk zou het ook niet verder maken als het aanmaken van een projectpagina. Laat de avatars enkel voor leden,

Zodat er toch nog verschil is tussen de betalende leden en de niet-betalenden.

Tuurlijk, een avatar is alleen voor leden. Daar zou ik het ook helemaal mee eens zijn.
Alleen projecten toestaan voor niet leden om de kwaliteit van het forum en de inhoud daarvan te vergroten.

Joey Voormolen

#42
ik heb voor ja gekozen.
ben het wel met yves eens
& wat luk zegt over de meeting of je nou clublid ben of niet iedereen is welkom des de groter worden de meeting denk ik, alleen dan wel de clubpresentaties wel voor de leden houden. :)
Lowered M3C GT

Nils

En wat zouden dan nog de voordelen zijn voor de betalende leden??

Een avatar en op presentaties mogen komen??

Denk dat er dan een groot aantal betalende leden zal gaan afvallen.

Stefan

Dat zou natuurlijk ook een gevolg kunnen zijn ja.
Uiteraard niet zeker, maar niet helemaal uit te sluiten.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev