Advertenties


Poll: beleid voor projectpagina's

Gestart door Michel Veltman, 14 augustus 2009, 11:29:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

Beste mensen,

Een aantal jaar geleden is er besloten dat het recht om een projectpagina aan te maken over zijn/haar auto voorbehouden werd voor een RMC lid, dit als onderdeel van je lidmaatschap.

De afgelopen dagen is er een goede discussie ontstaan in het ''klets maar raak topic voor de leden'' of deze regel wellicht aanpassing nodig heeft.

Om iedereen de mogelijkheid te geven zijn/haar mening te geven vonden we het als bestuur goed om hier gehoor aan te geven. Middels de poll willen we je stem horen op de volgende vraag/stelling:

Iedereen mag een projectpagina aanmaken op het RMC forum


Als blijkt dat een (ruime) meerderheid graag ziet dat het maken/bijhouden van een projectpagina voor een ieder beschikbaar moet zijn, zullen we dit ook aanpassen. Blijkt dat de (ruime) meerderheid het recht graag voorbehouden ziet aan RMC leden zal er geen aanpassing gemaakt worden ;)

De poll zal voor 1 week open zijn voor stemming.

mvg
Bestuur Renault Mégane Club
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dirk Kuipers

Mijn stem is Ja.
Ik ben van mening dat het beter is voor de meganeclub als er meer projecten zijn te zien.

rs50jochem

Ik stem nee.. Lid worden, dan privilege project pagina.. Als je uiteindelijk een andere auto koopt blijft je project wel staan en wordt hij niet verwijdert..

Dennis Postma

Ook mijn stem is ja. Dit omdat het dan ook voor niet-leden intressanter word om dit forum te bezoeken en ook hier te blijven.

Michel Veltman

Het beleid omtrent sluiten/verwijderen/verplaatsen van reeds aangemaakte projectpagina's zal a.d.h.v. van deze poll ook bekeken moeten worden als blijkt dat de meerderheid graag ziet dat de projectpagina's ''publiek toegankelijk'' worden Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Robin

Nee

Projectpagina alleen toestaan als je RMC Lid bent, na opzeggen lidmaatschap project WEL laten staan.
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

JanJ

#6
Als je dit stukje ook nog vrijgeeft aan de "niet"-leden blijven er naar mijn idee wel erg weinig privileges over voor de betalende leden................ :neen: .

Een ieder kan gewoon toch een plaatje plaatsen van haar/zijn auto in de wel of niet getunede staat!?!

Ik stem dus: Nee.

Gr, Janj.

Marc Brouwer

Ik stem nee omdat:

- een projecttopic is een extra privilege voor de leden.
- er volgens mij geen directe relatie is tussen het werven van nieuwe leden en het vrijgeven van projectpagina's

Ik kan me er wel in vinden als de projectpagina's blijven bestaan, ook als iemand geen lid meer is. Uiteraard moet de betreffende persoon dan niet meer de mogelijkheid hebben nog verder te gaan met het projecttopic.
"We Shall Not Be Moved"

Stefan

Ik stem: Nee.
Projectpagina's privilege voor betalende leden, echter geopende projectpagina's wel behouden als iemand zijn auto verkocht heeft o.i.d. zodat er nog wel op teruggekeken kan worden.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

Ik stem ook NEE!

Om de redenen zoals hierboven beschreven staan.

Kenny Mattheus

Ik stem ja, waarom?
Je kan de projecten van iedereen bekijken, maakt er zelf ééntje aan, je krijgt er reacties op, waardoor je de mensen binnen de club leert kennen. Daarna begint het te kriebelen om meetings mee te doen, maar je kan niet, want je bent geen lid.
Voor die 25€ per jaar, kan je je dan gewoon lid maken, dus na verloop van tijd krijg je zowiezo meer leden...  ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Dirk Kuipers

Zoals Kenny het hier omschrijft is precies zoals ik erover denk.. Op dit moment gebeurt er hier naar mijn idee te weinig.. Als je mensen projectpagina's laat maken, komen er vanzelf nieuwe mensen op af en gaat het balletje rollen....

matthew

ik stem nee,is voor betalende leden,ook het stukje gelezen te hebben in het leden only gedeelte waar staat dat bv iedereen op het automaxx forum een project kan aanmaken:automaxx is een gesponsorde website,de meganeclub niet.De site voor de meganeclub wordt betaald door de leden,en vind ik dus ook dat alleen de leden techt hebben op een project pagina.

Ik vind het echter wel een goed idee om oude projecten terug te zetten,weleswaar dan wel op slot maar toch toegankelijk om te zien/bekijken voor ideen.

Stefan

Citaat van: Dirk Kuipers op 14 augustus 2009, 18:51:26
Zoals Kenny het hier omschrijft is precies zoals ik erover denk.. Op dit moment gebeurt er hier naar mijn idee te weinig.. Als je mensen projectpagina's laat maken, komen er vanzelf nieuwe mensen op af en gaat het balletje rollen....

Dirk, denk je echt dat het zo'n berg nieuwe leden zou opleveren alleen als iedereen een projectpagina zou mogen hebben...???

Ik denk namelijk dat dat erg tegen gaat vallen.
Mensen die dan een projectpagina kunnen maken zonder lid te zijn, zullen dat doen, maar meetings bezoeken heeft men geen zin in of het is te ver weg(veel gehoorde reden) of het is te duur etc etc.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

Alsof het online houden van deze website zoveel moet kosten...

Zie het zo:
De leden zorgen voor het online houden van deze website. Hoe meer leden er zijn, des te lager kan de contributie dus zijn? (zo wordt het nu gebracht).
Als je projecten toe laat, zullen er meer members komen en door het contact hier op de site zullen er ook altijd mensen tussen zitten die lid willen worden..

Er zijn genoeg dikke meganes in Nederland, maar die zijn hier nauwelijks te vinden... En echt, ze lezen hier wel mee hoor...
Neem als voorbeeld Miko met z'n dikke megane.. Toen ik daar 2 jaar geleden binnen wandelde stond er 1 website open, en dat was de meganeclub.. Zulke auto's zou je hier tussen de projecten moeten willen zien..

Ik kan me niet voorstellen dat men projecttopics wel wil laten staan maar er zelf geen toegang meer toe mag hebben als ze geen lid meer zijn..

Ik verbaas me eigenlijk wel over de tussenstand van deze poll, maar de leden spreken, en dat is een goed ding..
Ik ga i.i.g. mijn conclusies trekken uit het feit dat ik het de laatste tijd eigenlijk met geen één ding eens ben binnen de club.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev