Advertenties


Poll: beleid voor projectpagina's

Gestart door Michel Veltman, 14 augustus 2009, 11:29:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

YVE5

kun je niet beter, net zoals op alle andere fora, de serverkosten laten betalen door sponsors ipv door de leden? En het dan open stellen voor iedereen? En dan gewoon een bannertje zetten bovenaan het forum en de sponsors een subforum geven waar ze reclame kunnen maken?
Op Tuned-Belgium werkt dat enorm goed. En (ik spreek uit eigen ervaring), als je op TB reclame mag en kan maken, krijg je sowieso meer klanten. En meer naamsbekendheid. Sinds ik met mijn zaak adverteer op TB, is mijn bezoekersaantal op de site fel gestegen, de naam van mijn zaak valt meer, de mensen willen liever het merk gebruiken dat ik verdeel, dan een ander bekend merk...  Heeft eigenlijk alleen maar voordelen. Toch als je actief bezig bent door reclame te maken, als sponsor dan wel...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Rogier

sorry dat ik mijn mening misschien een beetje laat geef :P zag gister pas op me werk dat er een poll was haha en ben net een week terug van vakantie :P maar das geen excuus
ik heb gister dit allemaal uitgebreid even zitte lezen is toch interessant ;)
maar over de projectenpagina van mij mogen de forumleden gewoon een pagina aan maken dat maakt voor die mensen weer de drempel een stukkie lager om lid te worden van de club want zodra de mensen een positive reactie van ons krijgen gaan de vingers toch tintelen en willen ze meer ze willen dan ook op evenementen staan en ja daar moet je clublid voor zijn;) en zoals jochem volgens mij al zei waarom hou je niet een soort van "marktonderzoek" onder de leden waarom ze wel of niet lid zouden worden van de club ik ben er dit jaar ook bij gekomen niet voor die projectenpagina das gewoon een bijzaak maar puur om de mensen te leren kennen en om het gezellig te hebben en tot nu toe heb ik het op de meetings waar ik geweest ben het erg na me zin gehad ;) al heb ik nog lang niet iedereen leren kennen

en misschien wordt het voor de niet leden ook interessant als we foto's van de afgelopen meetingen in een topic plaatsen waar iedereen het kan zien volgens mij kunnen nu alleen leden het bekijken als ik het fout heb moet je het zeggen ;) je moet het toch aantrekkelijk maken om mensen de stap te laten zetten om club lid te worden.

groetjes

matthew

@Rogier,als we een clubmeeting hebben gehad wordt het topic verplaatst naar algemene stuk rmc meetings en dat kan iedereen lezen kijken en berichten,dus ze kunnen ook alle foto's van de meeting zien.

Rogier

okey sorry ik geef me fout toe  ;) wat wel jammer is dat er zelf heel weinig forum gasten geen leuke en goeie optie's geven om de site en de club te verbeteren misschien komt dat nog

groetjes

Dirk Kuipers

Citaat van: matthew op 10 september 2009, 23:09:42
@Rogier,als we een clubmeeting hebben gehad wordt het topic verplaatst naar algemene stuk rmc meetings en dat kan iedereen lezen kijken en berichten,dus ze kunnen ook alle foto's van de meeting zien.

Ik vraag me af of dat wel verstandig is. Ik denk niet dat dat veel nieuwe leden zal opleveren.. Hoeveel megane's waren er afgelopen meeting? Een stuk of 5?

Hoe nu verder trouwens? Gaat de club nog iets doen met de poll? En alle reacties en feedback in dit topic en ook in de andere topics?

rs50jochem

Haha.. Dirk, ik bedacht me eerder deze week al hetzelfde.. Wat wordt er nou mee gedaan..?? En dan niet alleen met deze poll maar ook met de beloofde gesprekken met leden enzo..


Maargoed laten we eerst maar eens aanhoren wie er allemaal uit het bestuur stapt.. Ik denk dat dat ondertussen meer relevant aan het worden is dan de toezeggingen gedaan door deze en gene.. ;)

djo231

Nou dan ben ik niet de enigste die hier over na denkt, ben wel benieuwd of er iets gaat komen van deze poll? Maar goed ik wil graag lid worden maar kan ik beter even wachten en gelijk voor een heel jaar betalen :) mij maakt het niet zoveel uit of ik nu een Project pagina gratis mag maken ik word zoiezo toch wel lid van deze club :D

matthew

Dat is mooi om te horen joey.

We hebben komend weekend een vergadring waarin alles besporken wordt.

Tevens is er met een aantal leden die ook veel punten gaven afgelopen meeting gesproken,helaas dat andre mensen er niet bij waren die ook punten hebben.

Dus nog even geduld.Dank u!

matthew

Naar aanleiding van de poll hebben we besloten om oude project topics terug te zetten,echter is het niet mogenlijk meer van de topic starter hier nog iets in te posten,mits hij/zij weer een megane koopt en lid maakt van de megane club.

We geven het maken van een project topic voor iedereen niet vrij,dit blijft een privilege voor betalende leden.
Nou zien wij ook wel dat de poll net iets anders in uitslag is,maar we wegen de mening van een betalend lid zwaarder dan een forumlid.

Ik hoop hierbij jullie voldoende te hebben geinformeerd en mochten er nog vragen zijn is dat altijd mogenlijk te stellen.Dit kan middels forum/mail/pm.

mvgr.
Matthew Melssen

Namens het voltallige Renault Megane Club Bestuur.

matthew

Alle project topic's uit het archief zijn nu weer verplaatst naar het topic projecten en kan iedereen weer kijken naar oude projecten. ;)


P.S.

Excusus voor de posts  8)7 :)

rs50jochem

Netjes hoor..  Y

Wel jammer dat ik een maand of 2 terug alle foto's uit m'n mijnalbum gegooid heb.. Alleen m'n imageshack foto's doen het nog.. Helaas anders klopte heel mijn projectpagina nog..

Dirk Kuipers

Een klein stapje in de goede richting.

Helaas niet wat ik ervan hoopte..
Maargoed, men kan in ieder geval weer wat megane's bekijken als men hier nieuw op het forum komt. Veel actieve projecten zijn er door deze maatregel nog steeds niet, maar blijkbaar is dat ook niet het streven van de club..

Marc Brouwer

Ik vraag me af of wij als de club actieve projecten maken. Volgens mij ligt de actieve rol bij de rijders van de Megane, toch??
"We Shall Not Be Moved"

Stefan

Mooi dat de diverse projecten weer terug zijn !-!
En goed dat het aanmaken een privilege blijft voor leden
Echter heb ik gezien dat er heel wat projecten zijn waar er zelfs geen 1 foto het meer doet..
Ik denk niet dat het erg nuttig is om deze te laten staan.. :neen:
Sommige projecten stellen (met respect) echt helemaal niks voor, zijn slechts enkele berichten, en zonder foto's blijft er helemaal weinig over.
Ik denk toch dat je die projecten er beter uit kunt halen..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers

CiteerIk vraag me af of wij als de club actieve projecten maken. Volgens mij ligt de actieve rol bij de rijders van de Megane, toch??
Je eindigt met een vraagteken, dus je verwacht weer een reactie neem ik aan.
Naja, dan krijg je weer dezelfde.. Namelijk: zonder actieve projecten hier is er straks (naar mijn mening) geen meganeclub meer.
Ja, een meganeclub zonder megane's  8)7 .....
Een club met autoliefhebbers is leuk, maar noem hem dan niet een meganeclub..
Ik hou er ook over op.. Wat mij betreft is het wel klaar..  Ik heb het idee dat ik deze strijd (bijna) alleen voer.. Ieder ander die er zo over denkt komt hier al nauwelijks meer.. Dus dat voorbeeld ga ik vanaf volgend jaar ook maar volgen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev