Advertenties


auto herrie en sloom

Gestart door cabriolet, 13 augustus 2009, 00:35:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cabriolet

als ik me gas intrap dan maakt me auto een heel zwaar geluid
en komt niet op gang kan niet harder meer dan 110 met moeite

ra ra wat is dit nu weer

Christian de Vriend

klinkt het als een brommer die verzuipt?zo ja,dan is er een topic waar dit probleem ook wordt getracht te verhelpen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

wouter arnouts

heb je wel alle versnellingen anders kan er een motorsteun afgebroken zijn

cabriolet

ja heb gewoon alle versnellingen nog

en het geluid ja het maakt echt een heel schel geluid

wouter arnouts


cabriolet

ik dacht miss me spruitstuk gescheurd

cabriolet

ik rij gister de snel weg op maar ik kwam echt niet opgang dus d8 eff me koppeling in en even me gas tot de toerenbegrenser en ja hoor ineens doet ie het weer gewoon hij maakt geen raar geluid meer en heeft ze kracht terug beetje raar maarjah

Birt

Beetje brommobiel geluid? en ook schudden van de auto? Dan zou het een bobine kunnen zijn. Hier hoort ook een benzine lucht bij omdt er onverbrande benzine de uitlaat wordt ingestuurd.
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

cabriolet

neej schudden niet en ik heb tijdje geleden bobines vervangen maar ik heb het nog even gecheckt gister toen die zwaar liep en heb toen me bogies kabels 1 voor 1 losgemaakt maar toen ging die beroerd lopen

maar het geval van brommen schokken ken ik wel toen waren me bobienes verot

dit was echt iets anders zat te denken miss een vuiltje in me injector of zo en doordat ik helemaal in ze vrij gas gaf tot ze toerenbegrenzer het vuiltje miss wegschoot ofzo kan dan ???

Christian de Vriend

mischien iets los geschoten in de katalisator,als die verstopt zit,doet je motor ook niet veel,of niet goed meer.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

matthew

Dit klinkt echt als katalysator defect,en dat die dan in 1 keer weer wel goed ging lopen dat kan dan is het blok weer in de geleiderrichting geschoten.

De auto op een brug zetten en dan tegen de kat aan slaan(met een doek want zal wel warm zijn als je dat doet)en dan zul je zeer waarschijnlijk wel horen dat er iets los in licht en dan moet je gewoon een nieuwe kat monteren.

Je kunt hem ook ophalen of doorslaan zodat die leeg is ,maar dan is de kans ook zeer groot dat die dan niet meer door de apk komt ivm met het co gehalte.

cabriolet

is idd me kat want als ik tot stil stand kom hoor ik heel zacht gerinkel

cabriolet

#12
auto doet het weer prima

matthew

heb je hem al gemaakt dan.

Anders heb je geluk dat het schotje weer even goed is geschoten

cabriolet

jah heb hem weg gebracht gister opgehaald

schok alleen want toen ik weg reed kwam er rook onder me motor kap vandaan en rook het naar verbrand plastic ik gelijk terug auto op de brug blijkt het de verf wat op de kat zit wat door de hitte gaat smeulen

maar was nodig want hoorde het schotje nu onwijs rinkelen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev