Advertenties


Een andere auto......... deel 8

Gestart door Stefan, 12 augustus 2009, 19:54:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Deze toch maar wel dan ja... :D :D

Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Nooit gedacht dat het zo ver zou komen, maar na 7 jaar met veel plezier in de Megane gereden te hebben is deze gisteren ingeruild voor een andere auto, 1 die niet bij Renault uit de fabriek komt ;)

Nieuwe auto is per gisteren een Ford Fiesta Sport uit 2010 geworden met nog geen 7000km op de teller geworden:

Kleine samenvatting v/d specs:
- 1.6 120PK
- Climate control
- voorraamverwarming
- sportstoelen
- audiopakket (X-Pack)
- bluetooth carkit
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- electrische spiegels automatisch inklapbaar en verwarmd
- privacy glass achter
- sideskirts
- hoge dakspoiler
- 17" velgen 205/40/17 inch
- ABS
- airbags voor en zijairbags
- Cruise control
- parkeersensoren
- traction control
- LED dagrijverlichting in de voorbumper
- sportpedalen
- rvs instaplijsten
- ESP/stabiliteitscontrole

en aangezien foto's meer zeggen dan specificaties ;)





En nog een fijn afscheidsplaatje ;)




Moet zeggen, het is wel een dubbel gevoel als je wegrijdt in de Ford en in je binnenspiegels de Megane ziet verdwijnen  --  ;(
Dat wordt in 2011 solliciteren naar een symphatisant lidmaatschap :D

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Jammer dat je afscheid hebt genomen van je meg. Vind het nog steeds een nette wagen. Het zat er wel een beetje aan te komen... (Vorig jaar op Speed hadden we het er al over gehad, dacht ik)

Veel plezier en maar er maar een zonnig club-feestje van ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

Michel, wa ga je er met doen qwa tuning?
Tis een leuk autootje ;)

Dennis Postma

Ik was al een poosje op de hoogte. Mooie auto Michel. Maar toch inderdaad jammer dat ook deze mooie coupe weg is. Hopelijk zien we de auto nog een keertje terug hier. Veel plezier met de nieuwe aanwinst, moet ´m maar eens snel gaan bekijken.  ;)

Edwin Postma

ik hoop dat de coupe in goeie handen komt Y
de coupe is al gewoon af :)
Truckertje

Michel Veltman

Koentje: qua tuning gaat er voorlopig niets gebeuren....vind je de Fiestal al niet ''getuned'' genoeg ;). Daarnaast heeft de portemonnee ook een 'klein deukje'' gehad die nog even verwerkt moet worden :D

Edje: Ik hoop ook dat de Coupe in goede handen komt, werd op de heenweg al wel gebeld door iemand die interesse had en had hem al doorverwezen naar de Ford dealer...en bij aankomst had ie er al heen gebeld dus wie weet heeft ie snel een nieuwe eigenaar...

Heb er even over gedacht om de Coupe er bij te houden, maar de Fiestal heeft ook een super wegligging+uiterlijk en qua opties/luxe merk je gewoon de 13jaar techniek/vooruitgang...Daarnaast had ik een goede deal kunnen maken met de verkoper dus vandaar toch besloten om in te ruilen :)

Maar deed zeker wel even pijn om na ruim 7jaar ''belevenissen goed en minder goed'' de auto achter te laten op het terrein  :cry:
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Heb 'm gisteren al even mogen bewonderen, erg mooie wagen. Goede keuze geweest :) Voorlopig geen nieuwe plekjes meer in de bermen van den vaderlandsche snelwegen waar we naar op de ANWB staan te wachten ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Michel Veltman

niet te hard roepen he...verzoekjes kunnen altijd ingewilligd worden :D ;)
(je hebt het gezien, zelfs een oerbetrouwbare C30 weet ik voor de deur ''stuk'' te krijgen  8)7)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Joey Voormolen

mooie wagen michel, had er ook heel even voor gekeken.
Hoeveel heb je nog terug gekregen voor je auto ong? mag het via een pm doen hoor :x
Lowered M3C GT

matthew

Mooie auto Michel en veel plezier ermee.

En ja erbij houden,waarschijnlijk rijft je er dan zo weinig mee is ook weer zonde van de centen.

Ach na 7jaar trouwe dienst,zijn maar weinig mensen meer tegenwoordig die een auto zo lang rijden.

Michel Veltman

7 jaar...en meer dan 100.000km ermee afgelegd...je zou er bijna een lintje voor krijgen :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Paul

Daar krijg je geen lintje voor, ik heb er 10 jaar en 160.000km mee gereden en helaas niks gekregen

Veel plezier met je fietstas Michel !-! ik vind het een erg mooie auto.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Michel Veltman

hmm dan verdien jij een lintje Paul, dat zijn mooie waarden idd!

fietstas, leuke benaming :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Toch vind ik dat de fietstas nog wel wat mag zakken Veltman.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev