Advertenties

Een andere auto......... deel 8

Gestart door Stefan, 12 augustus 2009, 19:54:07

Vorige topic - Volgende topic

ForzaMollie

Begin morgen met een nieuwe baan en heb vanmiddag de bijbehorende auto opgehaald... had de hoop gevestigd op een Clio maar het is een Corsa geworden. Na 3,5 jaar Renault 5 en 3,5 jaar Mégane ben ik vanaf zaterdag Renault-loos....

Van een gechipte 1.9 dti naar een 1.4 16V op benzine... de tranen sprongen me in de ogen vanmiddag!!

Dirk Kuipers

Toch veel plezier met je Corsa gewenst!

Stefan

ach ja, hij is "bijbehorend" he, dus weing klagen ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ForzaMollie

PurpleRain89

Ik heb ook iets nieuws aangeschaft, de Megane Coupé die ik begin augustus nog van Erik van Rijn overgenomen had, is er alweer weg van.. Daar is dit voor terug gekomen,

Fiat Stilo Abarth Selespeed, met alle opties incl panoramadak

Joey Voormolen

Mooi hoor je hebt de nieuwe eigenaar wel weer hier heen gestuurd??
Lowered M3C GT

Stefan

Mooi hoor !-!
Nette uitvoering ook Y

matthew

Mooie auto hoop alleen voor je dat je er niet te veel problemen mee krijgt staan ze namelijk wel om bekend.

Wel snel al weer weg gedaan de coupe,speciale reden daarvoor als ik dat mag vragen?

PurpleRain89

Citaat van: Joey Voormolen op 17 april 2010, 17:05:57
Mooi hoor je hebt de nieuwe eigenaar wel weer hier heen gestuurd??

Ja ik heb het aangegeven aan diegene, ik zal eens nakijken of hij hier al aangemeld is binnenkort.

Citaat van: Stefan op 17 april 2010, 20:01:04
Mooi hoor !-!
Nette uitvoering ook Y

Danku ;)!

Citaat van: matthew op 22 april 2010, 23:48:15
Mooie auto hoop alleen voor je dat je er niet te veel problemen mee krijgt staan ze namelijk wel om bekend.

Wel snel al weer weg gedaan de coupe,speciale reden daarvoor als ik dat mag vragen?

Dat hoop ik ook niet, en ik weet idd ook alle risico's ervan. Heb er lang over nagedacht.
Hij heeft nu 119000km gelopen, en distributieriem bij 100000 vervangen,

De reden van de verkoop van mijn megane coupé is heel simpel, wou een wat luxere auto en eentje met wat meer pit. Dat is wel gelukt lijkt me.

Dirk Kuipers

Ik heb ook een vette auto gekocht! :) hahaa...

Een honda concerto 1.5i uit 93. Kan hem zaterdagmorgen ophalen..

Om de komende maanden toch even een auto onder de kont te hebben aangezien onze auto door het werk van Sandra iedere keer bezet is. :)

matthew

Zo Dirk,dat heeft eigenlijk nog lang geduurd vind ik,maar veel plezier met je Honda.

Dirk Kuipers

Och ja, we hebben nog een fiat punto alleen die heeft Sandra altijd mee voor haar werk. Aangezien ze nu veel avond en weekend diensten maken moet is de auto altijd weg als ik hem ook nodig heb..
Dus dat werkt niet echt.. :)

Ik plaats dit weekend wel foto's van mijn nieuwe oude ragbak! :)

Dirk Kuipers

En nog even een foto'tje!  Y

Heb het weekend al heel wat kilometers gemaakt en moet zeggen, hij doet het boven verwachting.. :)

Stefan

Nou,
Supercharger d'r op dan maar snel...

:D 8)7

Dirk Kuipers

Ik heb er nog 2 over, dus wie weet.. :)
Nee, deze moet gewoon rijden.. :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev