Advertenties


Een andere auto......... deel 8

Gestart door Stefan, 12 augustus 2009, 19:54:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers


Stefan

Geen ervaring mee... :neen:
Nils heeft momenteel wel een "gewone" Stilo Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

Verdiep je eerst maar eens in het Stilo forum, lees de mogelijke problemen en trek dan je conclusie...

Ik zou niet meer voor Stilo kiezen eerlijk gezegd... Heeft me veels te veel gekost al.

Laurens Klein

voor zo'n stilo abarth heb ik tijdje terug ook gegekeken. Maar wegen onder andere het aantal km's dat ik rijd en de problemen met de stilo heb ik er uiteindelijk vanaf gezien en me megane behouden. Voor de rest vindk het een leuke auto voor relatief weinig geld. En met technische problemen moet je ook een beetje geluk hebben natuurlijk.

meganemaarssen

nadeel van STILO ABARTH is dat de motor van Aluminium is... Zodra er niet goed mee om wordt gegaan onstaan er veel motorische problemen.. Heb zelf een Abarth gehad.. De auto reed inderdaad heerlijk..veel power en luxe maar zodra er motorisch iets mee is, lopen de €€ uit je portomonee.
Het motorblok van een stilo heft veel onderhoud nodig, en de onderdelen zijn ook niet van de goedkoopste..

Maar goed, zoals ik al eerder zij, het zijn mooie auto';s met veel pk en Luxe...

denk goed na en zou sowieso een abarth kopen van een Garage zodat je garantie krijgt... controleer ook of de distributieriem gedaan moet worden, want bij de stilo is dit FUC**** veel werk en erg duur!!!

Succes..



op naar een RS...Look dan....;)

PurpleRain89

Citaat van: meganemaarssen op  4 december 2009, 09:15:59
nadeel van STILO ABARTH is dat de motor van Aluminium is... Zodra er niet goed mee om wordt gegaan onstaan er veel motorische problemen.. Heb zelf een Abarth gehad.. De auto reed inderdaad heerlijk..veel power en luxe maar zodra er motorisch iets mee is, lopen de €€ uit je portomonee.
Het motorblok van een stilo heft veel onderhoud nodig, en de onderdelen zijn ook niet van de goedkoopste..

Maar goed, zoals ik al eerder zij, het zijn mooie auto';s met veel pk en Luxe...

denk goed na en zou sowieso een abarth kopen van een Garage zodat je garantie krijgt... controleer ook of de distributieriem gedaan moet worden, want bij de stilo is dit FUC**** veel werk en erg duur!!!

Succes..


Okee duidelijk! Maar wat bedoel je met onderhoud van de motor, het lijkt me niet dat elke week er iets vervangen moet worden. Of bedoel je olie en dergelijke ?

Ik zal me wat verdiepen in het fiat stilo forum dan maar.

meganemaarssen

onderhoud motor bedoel ik inderdaad veel OLIE! heb het niet over dat elke week iets vervangen moet worden, maar bij een ABarth is gewoon bekend als je de auto door laat trekken op een koude motor, gaan er sneller onderdelen stuk!
Tevens is de schakelbak van een ABARTH (selespeed) vrij gevoelig voor storingen..
het wil nog wel is voorkomen dat hij "Vaak" in de safe mode springt en je niet hoger dan 3500toeren kan rijden. Dan moet deze gereset worden bij de dealer.... Maar dit is wel in het ergste geval dat het vaak gebeurt... had wel bij een vriend van me dat dit regelmatig terug keerde..
Je moet gewoon mazzel hebben om een goede te vinden...

succes!

op naar een RS...Look dan....;)

Tim

Zo vandaag de Celica omgeruild voor een C30 :) Zal als het weer een beetje meewerkt van het weekend ff plaatje maken :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

nou, hopen dat ie langer heel blijft dan de Celica dan Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Dat hoop ik ook :)

Was overigens wel een drama om die wagen te halen. Lag bij Uterecht olie op de A2, stond mooi in 10km file o.i.d. In de file ook nog de gevolgen van 2 aanrijdingen gezien.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Hopelijk laat de techniek je dit keer wat minder vaak in de steek Tim. Volvo rijd heerlijk dus ik denk dat het qua plezierige kilometers wel goed komt.  !-!

Nils


Tim

Thnx!!

Iets groter plaatje :)



Zitten ondertussen wel kleinere velgjes onder (16" ipv 17") vanwege de winterbandjes :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ErikVr

Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev