Advertenties


Een andere auto......... deel 8

Gestart door Stefan, 12 augustus 2009, 19:54:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

haha :D
Ik hou het ff bij mijn zoomzoom voorlopig ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Knap ding Erik. Hier in de buurt rijd er ook een met het zelfde blok rond, en ik moet zeggen dat ie alleen al erg lekker klinkt als je een beetje flink weg trekt.  :9~ Toch blijft het mooi dat italiaanse design.  _o_

matthew

Dat is wel dik idd,maar waarom alfa en (fiat ook)dit hebben is omdat ze in de praktijk ook regelmatig stukken hebben.

Op de vraag van waarom mensen geen megane na de 1 kopen is vaak wel de reden denk ik dat ze de meg II niet zo mooi vinden.
De meg III vind ik ook een super auto om te zien,en zal waarschijnlijk bij meer mensen in de smaak vallen.


Robin

Mooie bak Erik! :)

@matthew, aan de andere kant; als er nu een gek langskomt die de Leon wil ruilen voor een Meg II RS zeg ik ook geen nee denk ik :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

ErikVr

#79
Ach die oude reputatie als onbetrouwbaar is volgens mij al lang achterhaald :)
Met de GT heb ik 2 problemen gehad. 1, thermostaat vervangen. 2, zingende 3e versnelling was opgelost met olie vernieuwen.
Maar eh, only time will tell ;)

De nieuwe megane sport turbo is zeker een optie voor over een paar jaar. Al ben ik geen fan van dat weinig geïnspireerde interieur.

VS


Het blijft uiteindelijk natuurlijk een kwestie van smaak :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

matthew

Het blijft een kwestie van smaak idd,anders rijden alle mensen dezelfde auto en dat is ook niks.


Ik vind heus wel andere auto's ook mooi,maar ben opgegroeidmet alleenmaar Renault,wou van kinds af aan monteur worden en kwam alleen in de Renault garage met me vader,en in die garage werk ik nu alweer 9,5jaar.(dus ik heb wel renault bloed)

Alfa interieuren zijn over het algemeen ook met een sportievere uitstraling,het is ook 1 van de kenmerken van alfa.

ErikVr

Het merk is allemaal leuk en aardig maar uiteindelijk komt het erop neer wie op het moment van aanschaf de beste/mooiste modellen heeft.
Een jaar geleden zei ik ook hardop dat ik nooit anders dan Renault zou gaan rijden ;)

Is de nieuwe sport coupe eigenlijk al in Nederland? Ik vind hem wel heel erg interessant.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

PurpleRain89

Echt superauto Erik ;)!

Goede keuze, tov de Mégane 3 vind ik

ErikVr

Ik heb de knoop doorgehakt en na een grondige keuring de GTV gekocht. Over twee weken staan er dus twee italiaanse bella's voor de deur.
Ze moeten onderling maar uitvechten wie er in de garage mag :D
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Stefan

Waarom doe je die andere niet gewoon weg dan en hou je de nieuwe...?
Wat moet je met 2 van deze auto's dan..?? --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ErikVr

#85
De gt en de gtv zijn niet bepaald vergelijkbaar.
De gt is een echte comfortabele GT terwijl de gtv een v6 snelheidsmonster is. Leuk voor het weekend maar niet echt praktisch.

M'n megane was lekker sportief geveerd enzo maar doordeweeks had ik er toch regelmatig spijt van. Voor de lange afstanden wil je toch iets beschaafd en comfortabels hebben.
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

ErikVr

Nee hoor. Ik maak er geen probleem van :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

Stefan

 :D ;)
Nou, lekker on-topic dan maar weer Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

PurpleRain89

#89
Niet dat ik op mijn Megane Coupe uitgekeken ben, maar ben aan het rondkijken voor iets met wat meer luxe\pk.

Iemand ervaring met een Stilo Abarth 2.4 20v ?


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev