Advertenties

Dakspoiler Mégane II grand tour

Gestart door Tedo, 6 augustus 2009, 23:16:37

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Beste allen,

Ik heb een dakspoiler (origineel Renault) op de kop weten te tikken in de juiste kleur van mijn Mégane grand tour.
Nu ontbreken daar enkele clipjes om deze vast te zetten voor, maar deze zijn bij de dealer te bestellen. Dat heb ik dus
gedaan, maar ik vermoed dat ik niet de juiste heb gekregen (zoals wel vaker bij mijn dealer als je iets besteld).
Het betreffen drie witte ronde dopjes met een zwart schuimrubber ringetje à 19,65 euro.
Onderdeel nummer 77 01 210 237

Iemand een idee wat je nodig hebt om deze goed vast te zetten (naast kit)?

Groet,
Tedo

ramon16v

is het een dakspoiler die je over je orginele heen plakt?

Tedo

Hallo Ramon,

Het is een accessoire spoiler die iets langer is dan de standaard spoiler die achterop de grand tour zit.
Hij komt in plaats van de standaard, en je moet het derde remlicht en ruitsproeier daarvan overzetten.
Zou je dan ook dezelfde clipjes nodig hebben? Op de tekeningen die in het zakje erbij zitten lijken die dopjes te zijn voor de versie met los te openen achterruit.

Groet,
Tedo

ramon16v

zou even de oude eraf schroeven en kijken of di andere op dezelfde maat zitten.
let wel op er zitten mer schroeven in dan je denkt vergeet zeker de zijkanten niet, vaak worden die vergeten en dan breken de clipjes af.

uit me hoofd gezegt zijn de dopjes waar de schroeven in gaan rood of roze met een soort van vleugeltjes eraan

GVR

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev