Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

je zou er bijna een poll aan wagen met de stelling

vind je dat benjamin elk clublid een rondje mee moet laten rijden in zn nieuwe evo speeltje?

.
.
.
:D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Misschien een idee om alleen betalende clubleden mee te laten rijden. Weer een extra privilege ten opzichte van de forumleden  8)7

Benjamin Renon

#197
LOL Zo zie je maar wat zoiets teweeg kan brengen... :D
Als iedereen een stuk mee wilt rijden dan is een toertochtje niet meer nodig of een toertochtje in record tempo... Het zal voor de meesten wel een unieke ervaring zijn.

Helaas is mijn blow-off valve pas half september binnen. Ik kan dus niet afblazend aan komen rijden of Matthew moet even in de buurt rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Marius.

Heya mensen,
Wat een gedoe om die Evo van Benjamin :q maar ik snap jullie wel, wil het zelf ook wel graag, zo'n vette bak!
Maar ik ben hier om een andere reden :q
Heb gister leuke avond gehad met vrienden, zie hier het resultaat:

klik
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

f430

Vorige week mijn eerste boete gekregen (rij er al 5 jaar mee rond)  voor mijn geblindeerde ramen :neen: Mijn vraag of ze niks beters te doen hadden werdt niet echt vriendelijk ontvangen. 

Dirk Kuipers

die boete is inmiddels ook al 150 euro hoorde ik laatst?

Laurens Klein

nee, nog steeds 90 euries.Van de week hem ook gekregen

Dirk Kuipers

Oh? Oke... Een vriend van mij is vorige week met zijn auto naar de politie geweest om voor eens en altijd duidelijk te krijgen of de folie op zijn ramen nu wel of niet goed is. (had al diverse boetes gekregen maar iedere keer gelijk gekregen met een bezwaar, maar kreeg telkens weer nieuwe boetes van polities ook al liet hij de voorgaande (n het gelijk gestelde) bezwaren zien).
Uiteindelijk is het tint apparaat goed ingesteld en op de ramen gezet. De folie bleek niet te voldoen aan de eisen en hij heeft het er vanaf gehaald.
De polities vertelden dat de boete inmiddels al 150 euro was..

Raar dat het dan toch nog 90 blijkt te zijn?

Laurens Klein

ehm...idd apart. Maar mijne is al wel paar weken geleden gegeven dus....mr kzal strax voor de zekerheid ff kijken. Misschien heb ik het wel gewoon fout gelezen. Khad ook eentje van 150 gehad maar was dacht ik voor iets anders.

f430


Marius.

#205
Heya,

Nou volgens mij is geel het nieuwe rood, als in een mikpunt in het midden van de cirkel.
Er is WEER een of ander vies ### kind tegen me auto aan gereden (fiets) en de achterbumper is beschadigt.
In mijn ogen (kheb er nu echt schijt aan) genoeg beschadigt om de hele bumper te moeten spuiten, oftewel ik ga sportbumper halen en laten spuiten op kosten van de verzekering, en direct me spoiler laten repareren(zit lakschade op), heb er nu echt totaal schijt aan, ### kinderen hier in de buurt..
Wel netjes van de vader dat hij een briefje door de deur gedaan heeft met info over het voorval en persoonlijke gegevens.

Groeten
Marius
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Armand

Dirk,

Wat zijn nu de waarden waarbinnen je mag blijven met de folie?
Voordat we weer moeten cashen  8)7

Dirk Kuipers

Hey Marius, tis klote natuurlijk, maar wel heel erg netjes met zo'n briefje..
Dat zie je niet vaak..

Armand,
Ze beboeten geloof ik als je onder de 50% lichtdoorlating komt.. Officieel moest je geloof ik ergens rond de 70 zitten?
Die vriend van mij zat op 38% geloof ik.. Dus wel echt veel te veel..

matthew

jep je moet eigenlijk minimaal 70 % lichtdoorlatend zijn en vanaf 50% en minder wordt je bekeurd en kunnen ze ook zeggen dat het eraf moet.
Let wel dit geld alleen voor de vorrste ramen,achterramen(alles achter de bestuurder)mogen 100% dicht zijn,mits je 2 buitenspiegels hebt.

Stefan

#209
Klopt, ik heb hetzelfde meegemaakt
Vanaf 50% gaan ze schrijven, bij mijn (vorige) auto kwam er maar 29% licht door de ramen :q
Ik had overigens "maar" 75,- bekeuring toen.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev