Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Michel Veltman

Mooie foto's Dennis !-!
Bij geenstijl hadden ze ookal de foto van Balkie in de Ferrari gezet met als titel de plaatsvervanger van Schumacher is gevonden! (oid) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Gisteren had ik wel heel leuke post in bus liggen. In de vorige editie van Formule1.nl stond een advertentie waar je kans maakte op 2 kaarten voor de 24 uur van Zolder van aankomend weekend. Aangezien er al een aantal weken overheen gegaan waren had ik al nergens meer opgerekend, tot dat er gisteren dus een envelop in de bus lag met 2 kaartjes voor de 24 uurs race op zolder komend weekend. Ik helemaal gelukkig. Maar, laat het nou zo zijn dat ik het komende weekend moet werken. Ben al bij de dienstindeler geweest maar zoals het er nu naar uit ziet word het erg moeilijk om vrij te krijgen helaas  ;( Er is nog 1 optie en dat hoor ik vrijdag of dat gaat lukken, maar ik reken nergens meer op  :neen:

Mocht er nou iemand zin hebben om komend weekend naar de 24 uur van Zolder te gaan.....

Ik heb dus 2 kaarten liggen die eventueel wel voor een leuk prijsje weg mogen  ;)

Michel Veltman

en een tijdelijke simulatie van de mexicaanse griep nét in dat weekend geen optie? :D ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Tja, laat ik het er maar niet op gokken, baal er wel van maar misschien lukt de laatste optie nog maar dat hoor ik vrijdag. BTW, niets voor jou en Tim?  ;)

Benjamin Renon

Zolder is wel een circuit waar vrij veel op gebeurd tijdens races.

Vanaf morgen kan het feest beginnen voor me & my ride. :) !-! o-)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

@Dennis, heb al andere plannen voor het weekend:)

@Benjamin, veel plezier!!! :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nils

Have fun Benjamin!!!

Maar twijfel er niet aan dat dat zal lukken...

Benjamin Renon

Plezier zal ik zeker hebben. Y Ben je de 6e ook in Middelharnis, Nils? Dan kun je hem in het echie zien. Van het weekend maar eens proberen om haar nog wat toonbaarder te maken door haar eens lekker te wassen en in de wax te zetten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nils

De kans wordt steeds groter Benjamin, zal dan de navigator van Stefan worden ;)

En wil je EVO zeker in het eggie zien :)

Benjamin Renon

Desnoods sleept Stefan je gewoon mee. :D Hij gaat zich dan wel amusren... :q
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Wordt aan gewerkt :q
Zeker als het mooi weer is, mag je zo'n dag niet missen :neen:
Misschien helpt het als we een rondje met je mee mogen rijden in de EVO... o-) --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Hmmm daarover moet ik nog even denken... ;) o-) Even kijken wat er dan te regelen valt...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

zo ook eindelijk weer. thuis.
vandaag op het werk met achteruit rijden een mercedes axor(truck) kleiner gemaakt.
zit voor meer dan €1000,- schade aan.
ik had maar een paar krassen op de oplegger.
maarja zelf hebben we niks en dat is het belangrijkste dagt ik.
maar dennis ik zou wel heen willen maar met wie en hoe.(nee ik ga niet met de clio zo'n stuk rijden)
agja je vind er vast wel iemand voor !-!
Truckertje

Nils

Auto is weer gemaakt, dus slepen is iig niet meer nodig!

Maaruh... dat rondje in de EVO zal best weleens de doorslag kunnen geven hoor  :q o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev