Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Best verhaal Luck. Geluk bij een ongeluk dat je zelf iig geen schade hebt. Wel rot voor die motorrijder  :x

matthew

Ja luk dat is inderdaad even een klein dompertje na een mooie vakantie dan.

Thijsie

Ahhh chips  ;( Net te horen gekregen dat m`n coupé niet meer door de keuring komt  ;(. Echt zonde, heb redelijk wat geld erin verspijkerd in onderhoud. Bij de dorpel zit een scheur van 30cm lang waardoor hij niet meer door de APK komt. Voor mij zit het er dus op ;( Motorisch was dat ding helemaal top.

Ik heb dus alleen geen flauw idee hoe ik nu verder moet. De auto wil ik kwijt en ben van plan dus alleen maar goedkope auto's rond te rijden (kan gewoon geen dure betalen, ben net klaar met studeren). Ik weet alleen niet waar ik hem kwijt zou moeten?  :? Ik zal hem vanavond hier ook maar te koop zetten voor iemand die hem eventueel wil in onderdelen ;)

Tevens zitten er hele leuke 16" velgen nog onder en heb blauwe tellerplaten, dus als iemand die wil voor een Ph2 wil ik hem wel overzetten ;) Ook daar zal ik vanavond maar eens een topic voor maken.

Echt ###, ik ben/was echt gehecht aan m`n coupé-tje  >:(

Laurens Klein

hoe komt die scheur? roest?
Is het niet gewoon makkelijk om een nieuw stuk erin te lassen? Of is het echt dragend?

Thijsie

Citaat van: Laurens Klein op  4 augustus 2009, 12:21:37
hoe komt die scheur? roest?
Is het niet gewoon makkelijk om een nieuw stuk erin te lassen? Of is het echt dragend?

Dat weet ik niet. Kosten om te lassen is 2500 euro, dus ik denk het wel een dragend deel is.
De scheur komt door roest gok ik. Bij m`n linkerachter wiel is hij ook aan het bladeren, dus ik denk dat het er wel mee te maken heeft.

Ik ga dus nu naar de dealer, misschien kan ik er straks wat meer over vertellen.

Laurens Klein


Thijsie

Ongeveer vanaf de wielkast in de lengterichting naar voren toe:



Wat dichter bij:


Laurens Klein

dat is inderdaad roest.

Denk dat je wel minder kwijt bent dan 2500 euro. Gewoon beetje rond gaan vragen en proberen iemand te vinden die dit als beunklusje doet.

rs50jochem

Moet zeker te herstellen zijn voor veel minder dan een belachelijke 2500...

Thijsie

#24
Citaat van: Laurens Klein op  4 augustus 2009, 17:21:42
dat is inderdaad roest.

Denk dat je wel minder kwijt bent dan 2500 euro. Gewoon beetje rond gaan vragen en proberen iemand te vinden die dit als beunklusje doet.

Ja misschien is het idd voor minder te doen. Maarja dan moet je OF handig zijn en de gereedschap hebben OF zo'n beunhaas kennen.

Voor mij zijn beide niet toereikend. De auto gaat denk ik naar een opkoper van een sloperij, of er moet iemand zijn die hem voor een redelijk bedrag wilt overkopen. Ik krijg binnen 2 dagen antwoord wat ik zou krijgen voor de auto. Ik vrees niet zo heel veel. Voor mij is het klaar met deze auto.

Helaas ;(

Laurens Klein

Heb je foto van je auto?
En zitten er nog speciale onderdelen op?

Thijsie

#26
Zilver/grijs RMC
1.6 16V 1999

16" Velgen (IDE van Renault);
Blauwe plasma tellerplaten;
Lexus Look achterlichten;
Armsteun in het midden voor.

Niets bijzonders opzich. Fotos zal ik maken :)


Rogier

past die plasma teller ook op een fase 1 ga er niet vanuit maar kan het altijd vragen ;)

groetjes

Thijsie

Citaat van: Rogier op  4 augustus 2009, 18:06:29
past die plasma teller ook op een fase 1 ga er niet vanuit maar kan het altijd vragen ;)

groetjes

Nee, de tellerplaten van een ph1 bestaan uit 3 panelen, de tellerplaten van een ph2 zijn er 2.
De tellerplaten zitten vast dus als iemand deze wil hebben moet heel de unit vervangen worden (is juist heel makkelijk). Dat kan ik zelfs voor iemand wel doen :)

Stefan

Ik kan niet geloven dat een dergelijke scheur herstellen je 2500 euro zou moeten kosten... :neen:
Volgens mij klets er iemand uit zijn nek, of nemen ze je in de maling..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev