Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma


Thijsie

Ben zelf ook naar een andere auto wezen kijken

Een Alfa Romeo 147 T.Spark, 2.0 met 150pk. Zag er leuk uit. Alleen weet ik dus niet wat ik van Alfa's moet denken :D

De auto gaat dus definitief de deur uit, alleen zit ik met een probleem;

A.s vrijdag ga ik op vakantie, de auto is APK verloopt op de 24e en dan kom ik net terug zeg maar. Een andere auto regelen voor die tijd (met bijvoorbeeld inruilen) gaat dus niet lukken. Dus als er iemand is die nog intresse heeft ... Voor a.s. vrijdag MOET hij dus weg zijn ;(

Robin

Schorsen?

En wat ik van Alfa weet is dat het vrij sterke auto's zijn, maar qua onderhoud ben je net zoveel kwijt als bij BMW/Audio/Mercedes etc.

Collega heeft tijdje 156 1.6 16v TS gehad, rijd wel lekker moet ik zeggen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Tim

Ik heb een preofritje gemaakt in een C30 2.4 summum, volgende week misschien nog in een 2.0 om het verschil te merken. Geen hele snelle wagens voor mij dus :) (anders had ik wel voor een T5 gegaan ;) )
Overigens zijn er ook nog andere opties maar daar heb ik nog geen geschikt iets van gevonden.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

geinig !-!
Wist je dat het 2 literblok van de C30 (en V40 etc) hetzelfde blok is als die in mijn MZ3... Y Y ;)

Je hoeft dus niet bang te zijn dat je een echte trage slak zal worden dus dan.. :q
Ik weet niet wat zon C30 weegt natuurlijk..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Dat wist ik niet :)

Gewicht maakt niet zoveel uit, als ik de juiste dingen aan heb gevinkt op de autoweek website :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marius.

Iedereen stoppen met de megane?
Wat is dit jongens :q beetje over andere autos praten op een megane forum :q
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

lúk

tjah iedereen is ze megane beetje zat blijkbaar  8)7

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Erik_78

Citaat van: lúk op  8 augustus 2009, 22:27:00
tjah iedereen is ze megane beetje zat blijkbaar  8)7

Valt wel mee, al had ik er dit weekend wel mee op stap gewild. Helaas staat ie tot maandag bij de dealer :(

lúk

Citaat van: Tim op  8 augustus 2009, 22:46:45
Megane, wat is dat??

geen idee  8)7 kan me vaag heuge dak dat ooit gereden heb  :D in een vorig leven zegma  >:D

Dennis Postma

C30 klinkt leuk Tim, niet verkeerd  !-!

Rogier

straks op sbs 6 de renault megane trophy :)

Armand


Dennis Postma

Zo na het reclameblok  !-! Net ook al een heel stuk over de Megane 2 uit de dutschsupercarchallange  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev