Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lúk

vandaag was het eindelek zover ik heb me rc opgehaald  _o_ !-!
en wat rijd dat fucking gruwlijk goed  _o_ het is gewoon de auto  :q 1 tegenvaller me achterlichten passen niet mooi sluiten slecht  >:( duz morgen meteen 1 2 tune bellen om te kijken wat er geregeld kan worden  :x zitten nu orgineele rode in horen ook op een rc  ;) want die chroome lampen sloten slecht en zag er niet uit  :x binnekort eve leuke fotos  ;)

Benjamin Renon

@Marius: dat is balen voor je man. Lijkt wel een maandagmorgen auto. Hopelijk heb je straks eindelijk een auto zonder probs.
@Lúk: Klinkt goed hoor. Laat de pics maar komen. :) !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Ik ga vandaag eens kijken voor een ander vervoermiddel (al gaat het er nu nog ff om hoeveel ik voor die Celica kan krijgen) :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

lúk

tim weet niet of je wat op het oog hebt   ;) ma ik zeg 206 rc geen slechte keuze  o-)

Tim

Ik zal het onthouden, maar richt me eerst eens op wagens met bouwjaar 2008, een scheurijzer hoeft het niet persé te zijn :)
Maar zoals ik al aangaf, wil eerst eens weten wat ze nog voor mijn huidige wagentje willen geven :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

neem een Mazda3, die zijn lekker betrouwbaar... Y ;) :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Haal "iets" uit Engeland...  ;) Ben je wel een beetje goedkoper... 8)7
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Marius.

Nou een geluk bij een ongeluk, het is weer de brandstofpomp.
Oftewel de vorige garage heeft me of: opgelicht of: iets totaal verkeerd gedaan.
Heb tegen de renault garage gezegd dat ze nog maar even niets moeten doen, totdat ik de kosten e.d. geregeld heb met de andere garage, die helaas tot maandag op vakantie is..
Mjah ziet er wel weer wat beter uit dan eerst
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Koentje

@ Marius J

In mei was mijn benzine pomp kapot.
Maar aan zoiets ken je niks aan doen.
De pomp zelf was ongeveer 275 euro.

Dennis Postma

Luck: Misschien een idee om de achterlichten van een 206+ er in te doen?



Tim: Ben erg benieuwd wat het word  ;)

Marius.

@ Koentje

Snap heel goed dat je er weinig aan kan doen, maar het gaat hier over 5 uur rijden met de auto na de montage van een nieuwe brandstofpomp ;)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Tim

Zo'n discussie heb ik ook met de dealer waar mijn auto in onderhoud is/was. Na de motorschade hebben ze de boel zonder mijn toestemming opgelapt, ze zouden namelijk met prijsvoorstellen komen (repareren, andere motor) maar dat hadden ze niet gedaan. Eerste keer dat de motor meer dan 5000 toeren maakte (was na een week of 4, eerst rustig moeten rijden) liep het spulletje definitief in de soep. Of ik wel ff de reparatie factuur van € 750 wilde betalen (die had ik al betaald) en nog € 1050 voor de motorwissel. Ik dacht het niet, heb keurig een dossier aangelegd met wat er allemaal tegen mij gezegd is (en wat ik hier op het forum heb gepost), ze kunnen de pot op :)

Overigens vanmiddag in een andere wagen een heerlijke proefrit gemaakt, misschien volgend weekend nog ff bij een andere kijken (met een lichtere motor).
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Welke wagen tim? :q

Ik ben in zelf aan het kijken naar een Leon 1.8 20V Turbo, heb een zilvergrijze op het oog waar ik wel interesse in heb :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma


Robin

Uhm, nee dat niet, die zijn qua prijs net wat te duur.

Deze heeft 66.000 gelopen en is voorzien van climate control, vol-leer en meer opties :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev