Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Birt

@ Thijsie
Wil je mij een pm of e-mail sturen met je gegevens over je auto?
_________________________________________________________________
als het niet wil zoals het moet, dan moet het maar zoals het wel wil.

Rogier

tja wij snapten dat ook al niet maar die gast zij dat we zullen zien morgen wordt ik er als het goed is over gebeld van hoe en wat ik hoop dat ie gemaakt kan worden maar ga uit van het ergste geval want er moeten 3 a 4 deuken eruit gehaalt worden en de auto moet aan 1 kant overnieuw gespoten worden tenminste daar ga ik van uit als ik de schade zo bekijk ;)

Thijsie

Citaat van: Birt op  5 augustus 2009, 21:24:05
@ Thijsie
Wil je mij een pm of e-mail sturen met je gegevens over je auto?

Done, je hebt mail.

@Rogier. Dat is echt ###. Als hij totall loss is verklaard wordt je kenteken ingenomen. Dan kan je er dus niet meer mee rijden  8)7 (zelfs niet een klein stukje)  8)7

Rogier

ik heb de auto nu nog gewoon bij de deur staan dus we zien wel als ze zeggen we verklaren hem total loss dan wil ik wel ff alles van me auto aftrekken wat niet origineel is en heb er net een maand nieuwe velgen onder zitten er moet zowiezo 1 nieuwe komen want 1 is er zwaarbeschadigt

rs50jochem

@ Thijsie.. Je kenteken wordt enkel ingenomen door de politie bij een zwaar ongeval waarbij hun achten dat de auto dusdanig veiligheidtechnisch beschadigd is dat hij een RDW-keuring dient te ondergaan voordat hij weer de openbare weg betreed..

In het geval van Rogier praat je over economisch totall-loss.. De kosten van het maken zijn hoger dan de huidige dagwaarde waardoor een andere auto aanschaffen goedkoper zou zijn dan deze te herstellen..

Thijsie


Timo Zuiderduin

Gisteravond wezen ijskarten in de Uithof (Den Haag).
wat is dat vet zeg! lekker glijen en driften met die skeltertjes (en af en toe iets te hard in de kant klappen hahaha).

ging eerste paar rondjes wat onwennig, maar op den duur krijg je hem door en kan je hem voor de bocht in de drift gooien en de hele bocht doordriften om er weer recht uit te komen.

Had hier op het forum weleens voorbij zien komen dat er jaarlijks zo'n uitstapje wordt gedaan, maar ik begrijp nu het enthousiasme van de mensen die meegedaan hebben.

voor de mensen die het nog een keer willen proberen, in Den Haag is hij nog tot 30 Augustus geopend.


Dennis Postma

Wist niet dat het nog steeds te doen is daar. Maar het is inderdaad een super ervaring  _o_

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ik heb het vandaag officieel te horen gekregen me auto is economisch total los verklaart dus mijn auto gaat denk de deur uit want de reperatie kosten liggen mij te hoog :( ben egt vet kwaad op die gozer maar ja

Laurens Klein

kun je niet gewoon geld ontvangen, auto houden en zelf nieuwe deur erin plaatsen(van sloop)

matthew

ja dat zou ook mogen krijg je wel iets minder want dan is het met behoud van wrak,maar dan kun je hem zelf laten maken.


Rogier

de koste van de schade is rond de 1900 euro zei het schadeherstel bedrijf en de krassen + deuken zitten vanaf de achterwiel tankdop tot aan me voorste wiel ;) dat gedeelte zou ontdeukt moeten worden en opnieuw gespoten en dat kost me allemaal net iets te veel en wat ik zowiezo ga doen is de schade door een ander schade bedrijf na laten kijken omdat de schade expert mijn auto heeft afgekeurt na de hand van een aantal foto's en dat begrijp ik niet en vertrouw ik niet bepaalt die man heeft me hele auto nog niet eens gezien in mijn ogen klopt dat niet helemaal

en de waarde van me auto zal zowiezo gaan zakken omdat ik me velgen wil houden zijn net een maand oud ongeveer en me audio wil ik eruit hebben heeft me teveel gekost :P maar 1 ding is zeker mocht er genoeg geld uit komen en kan een nieuwe kopen dan doe ik dat en wordt het wel weer een megane coupe blijft toch een mooie auto zit uiteraard al een beetje rond te kijken en twijfel een beetje of de zelfde blok als wat ik nu heb een 1.6 8v of ik wil een 1.6 16v sportsway

Robin

Zo, even bijlezen na 8 dagen Turkije :)

Echt klote voor je Rogier, je was echt goed bezig met je auto ;( ;(

Misschien kun je met Thijssie tot een dealtje komen? ;)

Ik ga me even verder inlezen :q
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius.

Nou mensen, vandaag eindelijk weer kunnen rijden na alle problemen die ik heb gehad (zie mijn topic). Toen ik hem weer terug had direct op bokjes en de remklauwen nog even net in de vakantie onder handen genomen! Staat super strak trouwens alleen nog geen foto gemaakt.

En toen, ja daar komt het... Vandaag heel geregel met vrienden (BBQ georganiseerd) tafels/stoelen halen, we zijn onderweg na 3 onderbrekingen, en de motor slaat zo ineens af, en zonder dak wat doe komt de auto ook tot stilstand, remde dus totaal op de motor af.
Kameraad die mee was voor BBQ is toevallig monteur, dus even bekeken, nix, ANWB gebeld, nix.
Staat nu weer (!!!) bij de garage, Renault dealer om precies te zijn...
Niet leuk zo, begin bijna te denken dat het een miskoop was, en heb er al zoveel aan gedaan.. En nog zoveel plannen :(
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev