Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Thijsie

Ik weet het ;( Maar ik heb wel een auto nodig en voordat ik weg ga wil ik hem kwijt. Anders staat ie voor de deur zonder APK als ik terug kom. Dan heb ik een groter probleem. Dus hij gaat snel weg en moet snel een andere hebben.

Stefan

tsja, blijft lastig. ;(
Een andere auto kost ook geld natuurlijk Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

het is de periode van de "creditcrisis" en hoe komen ze aan hun geld door mensen dit soort bedragen te laten betalen ;) kan je bij de sloop niet voor een paar tientjes zo'n gedeelte halen ofzo of zeg ik nou iets doms :P

morgen heb ik ook ff een fotootje voor jullie van mij auto die goed beschadigt is door een andere auto :(

rs50jochem

Al pak je een aluminiumplaatje en zet je die met pop-nagels eroverheen dan wordt hij al goedgekeurd.. Gepopnagelde dingen mogen niet losgehaald worden door een APK-meester..

Niet bij de pakken blijven zitten.. Gewoon in de buurt een normale merkloze garage binnenlopen vragen of ze even naar je auto willen kijken en het laten zien en dan aanhoren wat hun aan kosten ramen.. Je hebt nu maar 1 persoon/bedrijf laten kijken.. 1 of 2 normale vakgarages langsrijden zal je heel wat wijzer maken en laten zien dat jouw auto verre van sloop gereed is..!

Naar schatting moet dit zelfs voor 200,- gerepareerd kunnen worden.. Plaatje erin lassen en tectileren kan al volstaan voor 10 jaar rijplezier..


Waarschijnlijk heeft ooit iemand een pot-krik o.i.d. op de plek geplaatst (er zit standaard daar een wit dopje in de balk).. Hierdoor is de lak beschadigd en is het gaan roesten.. ECHT NIET ERNSTIG!! JE HEBT ECHT EEN NETTE COUPE!!

harm

Citaat van: RS50Jochem op  4 augustus 2009, 17:25:00
Moet zeker te herstellen zijn voor veel minder dan een belachelijke 2500...
minimaal een nulletje eraf
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

harm

ik denk dat een gemiddelde beunhaas dit "scheurtje"zelfs voor minder nog last
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Thijsie

Citaat van: harm op  5 augustus 2009, 01:14:14
ik denk dat een gemiddelde beunhaas dit "scheurtje"zelfs voor minder nog last

Ja ik heb goed begrepen dat het voor veel minder kan dan dat renault zegt. Maar het punt is dus dat ik niemand ken die dit kan/wil doen ;) Voor 250 euro had ik hem ook wel laten repareren. Zelfs wel meer geld neergelegd dan dat.

Marc Brouwer

Om iemand te leren kennen die kan doen, moet je wel op onderzoek uitgaan. Kijk eens in de gouden gids, op internet en rijd eens langs. Een second opinion is nooit weg en kan je wellicht een hoop geld besparen en het behoudt van je auto.
"We Shall Not Be Moved"

Rogier

je moet het in iedergeval niet zo snel opgeven zoals je nu doet ;) das zonde want zoals er al gezegt wordt ff rond kijken en voor een velemale kleiner bedrag laten fixen voor jaren lang rijplezier.

en zoals ik gisteravond laat al zei zou ik een paar foto's uploaden van wat er gister avond is gebeurt er heeft namelijk een auto bij mij erin gezeten hij wilde mij in een woonwijk rechts in halen en werdt door mij en de bocht met een dikke boom in het midden klem gereden en aan de linker kant haalde iemand mij ook in hij heeft me niet geraakt en die jonge kende ik toevallig


de kras hier boven begint al bij de tankdop  ;(



Benjamin Renon

Hmm dat is wel een vreemde actie van die gast zeg. :?  Succes met de afwikkeling!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


Rogier

net een schade rapport op laten stellen als er een nieuwe deur inde auto moet dat wordt hij hoogst waarschijnllijk total loss verklaart :( hij wil het proberen te maken maar eerst neemt het bedrijf contact op met me verzekering en vragen wat ze willen dat er met me auto gebeurt want er zit zoveel scade aan de auto zegt ie dus ik ga uit van het ergste :'(
ik laat jullie meer weten zodra ik meer weet ;)

ga zo eerst ff van de zon genieten en ff alles van me af laten vallen

Stefan

Nieuwe deur... :? Totall loss.... :?
Ikke niet snap...?? 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Citaat van: Stefan op  5 augustus 2009, 19:35:12
Nieuwe deur... :? Totall loss.... :?
Ikke niet snap...?? 8)7

Jij niet enige ;) sloop/marktplaats zijn toch wel deuren/zijschermen te vinden??
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev