Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Je bent een bezig bijtje... :q ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

@Marius

Ik vind het echt goed dat je gewoon door blijft gaan met opleuken van je auto,ondanks alle tegenslag die je de laatste tijd hebt gehad.

En zo hoort het ook gewoon:vallen op staan en weer door gaan!

Rogier

ik heb met mijn auto een leuke deal gesloten met me moeder ik krijg uiteraard geld van de verzekering en me moeder betaald een deel bij van wat ik over hou aan de andere auto waarna ik ga kijken na me vakantie en me moeder neemt mijn auto over :)

en de auto waar ik na me vakantie ga kijken is een bekende van hier ;) vertel meer over 2 weken
ga nu lekker op vakantie fijne dagen vast en geniet van het weer zolang de zon schijnt hier in NL

groetjes

Dennis Postma

Zijn er trouwens nog mensen die morgen naar Bavaria city racing gaan? Ik ben er morgen in ieder geval  !-!

Stefan

nee, ik heb al wat anders te doen.
Maar anders had je onderweg wel ff langs Nieuwegein kunnen rijden.. Y :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Als ik met de auto was geweest had ik dat zeker ff gedaan  !-!. Maar gezien het mij niets kost gaat deze jongen lekker met de trein  ;)

Tim

Ik heb geen plannen om heen te gaan :) Maareh Dennis, we vertrouwen erop dat je een paar mooie platen gaat schieten en die hier laat zien :)

Volgend weekend wel weer een uitje (autotje kijken in Woerden) :)

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Marius.

@ Matthew
bedankt voor beide reacties!!
Maar zo hoort het ook toch! Het is en blijft me grootste hobby, kost meschien ook veel geld, maar das een bijzaak :q

Groeten!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dennis Postma

Ik zal proberen om een mooi plekje te bemachtigen waar het lukt om een paar mooie plaatjes te schieten. Als het lukt zullen ze hier vanzelf verschijnen  !-!

Dennis Postma

Zo, ben ook weer terug uit Rotterdam. Heb een prachtige dag gehad en ben weer heerlijk half doof  :D Het viel helaas niet mee om mooie plaatjes te schieten. Het Hofplein was al vol helaas dus dan maar een geschikt plekje aan de koolsingel gezocht. En foto´s maken van iets wat met 250 en meer voor bij komt jagen valt niet mee als je er maar 3 meter vanaf staat  :9~ ;) Toch heb ik er een aantal gemaakt, zodra ik ze op de computer heb zal ik er direct een paar plaatsen.

matthew


Dennis Postma

Nou bij deze dan....

Natuurlijk reden er de nodige exoten rond:






Ook werd er even een kleine demo gedaan door een aantal zeer jeugdige karters die achter hun begeleider aanreden waarbij ik een beetje het moeder eend met kuikens idee kreeg  :D


Ook de rallysport werd goed vertegenwoordigt:


Vrouwlijk schoon was natuurlijk ook vol op aanwezig  :9~


Maar we kwamen natuurlijk voor:


Haha, geintje  :D we kwamen natuurlijk voor de F1 demo's van David Coulthard en Fernando Alonso:


En wat is er nou mooier dan een F1 bolide die volgas 3 meter voor je snufferd voorbij raast? Juist een proefstart voor die zelfde snufferd  :9~


Zoals ik al eerder vertelde viel het niet mee goeie plaatjes te maken, maar gezien de omstandigheden vind ik zelf dat ik niet mag klagen.

Benjamin Renon

Heb een klein stukkie op tv gezien, maar dat is niets in vergelijking met daar aanwezig zijn.
Mooie plaatjes hoor!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Plaatjes zien er goed uit!!! !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Citaat van: Rogier op 15 augustus 2009, 09:30:28
ik heb met mijn auto een leuke deal gesloten met me moeder ik krijg uiteraard geld van de verzekering en me moeder betaald een deel bij van wat ik over hou aan de andere auto waarna ik ga kijken na me vakantie en me moeder neemt mijn auto over :)

en de auto waar ik na me vakantie ga kijken is een bekende van hier ;) vertel meer over 2 weken
ga nu lekker op vakantie fijne dagen vast en geniet van het weer zolang de zon schijnt hier in NL

groetjes
Ik weet welke megane jij het over hebt ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev