Advertenties


Klets maar raak deel 107

Gestart door Stefan, 29 juli 2009, 20:50:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Kijk eens aan je tweede topic als moderator Stefan! !-!
Je bent met vlag en wimpel geslaagd.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

nounou... :q
Dat viel idd niet mee.. 8)7
Ik wist niet dat ik examen moest doen.. :neen: ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Dat was om je niet zenuwachtig te maken ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

jaja..
Ik wordt idd nogal snel zenuwachtig normaal gesproken... --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Daar hebben ze dus rekening mee gehouden ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Nils

Dan weet ik nog wel een paar stage opdrachten hoor...

Auto's wassen van de leden?  :D

Stefan

haha :q
jaja..

jij mag mijn auto wel een keer wassen hoor ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

niet alleen wassen cleanen en poetsen hahahahha

Robin

He verdorie, loop ik mijn moment om te schijnen mis  l- :q
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Voor jou bewaren we het moment dat we de 15e pagina vol gekletst hebben, dan mag jij er een slotje op doen  ;)

Marius.

@ Benjamin

Ja leuk he, was misschien beetje absurd idee, maarhet staal wel vet :q
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

lúk

nouw ik ben weer terug van weekje vakantie (centerparcs) was erg goed vooral het weer  ;)
alleen is de terug weg minder goed verlopen  ;( maar dat vertel ik nog wel  eerst boel eve rustig bij lezen  :q

matthew

@Stefan en Robin jullie exmanen is nog niet geslaagd mijn auto moet ook nog even gewassen worden en als jullie toch bezig zijn dan die van Floor ook haha.



@Luk hoop niks ernstigs.

lúk

#14
nouw om even het verhaal te vertellen  :x  wij vertrokken gister ochtend vanuit centerparcs na huis na super week  :) we stonden voor waalre ergens bij eindhoven al in langzaamrijdent verkeer.ik zou van de rechter na de linker baan.want ik wist niet precies waar ik heen moest en aangezien het na 3 baans ging kon ik dan alle kanten op. ik heb me dooiehoek 2x na gekeeken en toen van rijbaan gewisselt. toen ik op de linkerbaan zat zag ik in me achteruitkijkspiegel in 1x een motor achter me  ;( en toen ging het snel hij kneep ze voorem in en baf lag daar op ze plaat.ik zwaar geschrokken uit de auto gestapt kijken hoe het met de motorrijder was die kermde wel van de pijn  ;( vervolgens 112 gebelt nouwja politie ambulaunce er bij etc.ik heb verklaring afgelegt me vriendin ook en de motorrijder.maar de agent zij om dat we mekaar niet geraakt hadden het geen ongeluk is/was maar schreef ons op als betrokkenen.de motorrijder zelfs wist nie veel en vederhad niemand het echt gezien  :? de ambulaunce broeder hoorde het verhaal en die zij dat de motorrijder zijn fout was.magoed de motorrijder moest mee met de aumbulaunce na het ziekenhuis had waarschijnlek sleutelbeen gescheurd of gebroken.en ze motor heeft 1 kant schuifschade en stuurhandvat was gebroken verder was ze motor nog heel en wij hadden helemaal niks.maar je schrikt je helemaal dood ma wiens fout het nouw was I dont now in mijn ogen heb ik niks fout gedaan.maarja ga het wel horen verzekerings kwestie.....


voor de rest ik stap volgende week vrijdag vrowlijk in de auto :)
om me 206 RC op te halen  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev