Advertenties


Clio V6 kit voor m?gane Cabrio phase 2, waar te verkrijgen?

Gestart door Ben_Cabrio, 14 februari 2005, 00:49:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben_Cabrio

Ik ben eigenlijk op zoek naar een Clio V6 kit voor op een M?gane Cabrio fase 2 zoals op de fot hieronder.
Kan iemand me helpen?

Groeten Ben


berry_p


Erix

Haha, trek je portomonee maar open...

Is de Trophy kit van een Clio (gemaakt door IbherDesign) en een hoop liter extra polyester en veeeeeeel man-uren.
Zelf zat ik ook op die auto te geilen... maar naar wat voor onderzoek en rekensommetjes heb dit idee toch maar uit mijn hoofd gezet. De kit los kost al zo'n 2900? ex BTW. Dan past ie alleen nog totaal niet en moet alles nog gespoten worden. Totaal plaatje werd beetje 1,5x zo duur was ik voor mijn Coupe betaald heb en dat vond ik toch beetje overdreven.... Mja, that's just me
ZX-Audio · the finest audio products around

Moontje


Veronique


Moontje

Citaat van: Veronique op 14 februari 2005, 10:06:44
En ik kan het niet mooit vinden :-X

De kleur vind ik ook nie mooi, maar het idee is wel strak !!

Rosetec


jonhatan

Jongens die kit wordt wel degelijk gemaakt.
Ik ben er een tijdje terug mee bezig geweest. Je moet eens een mail zenden naar eurolineas.Zij gaan je dan een telefoonnummer mailen waar je de kit kan bestellen. Ik ben dat nummer jammergenoeg kwijtgespeeld. De kit staat ook op de site van eurolineas.
Wel niet schrikken van de prijs h?. En dan moeten er nog een hele hoop dingen worden aangepast.Waaronder bv hele brede velgen.

MVG JONHATAN

ppveenstra

Citaat van: Moontje op 14 februari 2005, 11:50:00
Citaat van: Veronique op 14 februari 2005, 10:06:44
En ik kan het niet mooit vinden :-X

De kleur vind ik ook nie mooi, maar het idee is wel strak !!

wat is er mis met de vaderland kleuren :D

EyesOnly


Joost-cabrio

ben nu al een tijdje op zoek naar die site maar kan hem bij google niet vinden iemand anders ff een linkje voor mij ben wel benieuwd?

bedankt  :D

Meg-Cabrio


megane74

Ik vind dit echt een super mooie wagen en de kleur is in het echt 20 x mooier dan hier op het plaatje.Zeker als de franse zon er volop schijnt .

Remko LvB

Idd die Cabrio is helemaal af.. ook het interieur.

Heb er nog veel meer foto's van, en als je em in de zon ziet staan is ie helemaal top.


Grtz. Remko LvB

Meg-Cabrio

Hey Remco,..
heb je die foto's ergens online staan?
ook ik ben heeel erg geinteresseerd in deze kit en vind hem zo ontzettend vet.
ik ga hiervoor gerust nog een poosje doorsparen om hetzelfde resultaat te behalen.!!
dit is wel het einddoel in ieder geval!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev