Advertenties


F7R, Williams, toevoegingen

Gestart door Marius., 16 juli 2009, 21:29:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marius.

Dat van dat Williams had ik eigenlijk al een vermoeden van, ken namelijk alleen de Clio Williams.
Dat van Coach ben ik niet met je eens, het staat zelfs in me boekje dat je met een Coach meer opties hebt.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

rs50jochem

Correctie, de Clio Williams is wel uitgevoerd met de 2.0 16v F7R ik was mis met de Clio 16V (F7P 16S)..

Staat er op je kentekenbewijs dan ook Coach of Coupe.. ;) En, is je auto ingevoerd of niet.?

Misschien staat er wel een uitvoering Coach vermeld in je boekje met meer opties dan andere Coupe modellen die er ook instaan maar dat sluit nog niet uit of het origineel NL verkocht is..

rs50jochem

#17
Duitse Wikipedia..

http://de.wikipedia.org/wiki/Renault_M%C3%A9gane#M.C3.A9gane_Coach.2FCoup.C3.A9

Zoals ik het lees staat er dat in Duitsland en Italie de Megane Coupe, Coach genoemd is en dat ze na 1999 hem in die landen ook weer gewoon Coupe zijn gaan noemen.. En de Coach heeft dus netzoals in NL de Coupe verschillende uitvoeringen..

Marius.

Het staat op me kenteken bewijs, en ja hij is ingevoerd, uit Duitsland.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

rs50jochem


Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

subzero

De naam 'Williams' verwijst toch gewoon naar de vroegere F1 stal. :? klik

matthew

jep dat klopt,maar op die basis daarvan is ook de clio williams ontworpen en dat is een 2.0 16v met 150pk.En dan blauw uitgevoerd met goeden speedline velgen en een williams interieur.

Voor de megane heeft wiliams niks te betekenen,alleen voor de clio!

Dennis Postma

Citaat van: Marius J op 16 juli 2009, 22:36:11
Dat van dat Williams had ik eigenlijk al een vermoeden van, ken namelijk alleen de Clio Williams.
Dat van Coach ben ik niet met je eens, het staat zelfs in me boekje dat je met een Coach meer opties hebt.

Ik heb zelf een Coach gehad en ik had juist het idee dat ie "kaler" was. Zoals Stefan al zei heeft ie inderdaad vaste raampjes achter. Maar ook moest ik gewoon ouderwets de raampjes voorin open zwengelen.  ;)

rs50jochem

@ Dennis, dat klopt maar de Coach kan netzoals de Coupe verschillende opties hebben en varieren in luxe die van jou was dus blijkbaar redelijk standaard terwijl een Coach Monte Carlo alweer halfleer heeft en mogelijk een airco.. Coach is puur een vervanger van Coupe, en zegt niks over de uitvoering..

Marius.

ik heb wel een hevige discussie gestart onnie :q
maar snap het nu iig wel :)
Coach zegt verder nix, F7R is gewoon het motor type, en de luxe van mijn auto is gewoon een andere uitvoering die je verder in de naam niet tegenkomt :q
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Coach is inderdaad gewoon een Coupé.. Als je in Duitsland iets wilt kopen voor je auto kun je ook beter zeggen dat je een megane coach hebt, een megane coupé kennen ze vaak nieteens..

F7R is inderdaad het motortype van de 2.0 16v. Er zijn wel megane coupé williams (dan hebben ze bijvoorbeeld een blok uit een clio gepakt).. Dat gebeurt vooral in engeland wel..
Ik heb straks zelf ook een halve williams! :) Ik krijg namelijk een verbouwde kop van de clio (waar we de grotere kleppen van de meganekop in gaan verwerken).
Verschil tussen de koppen is namelijk dat de megane iets meer koppel heeft. Dit komt omdat de inlaatkanalen  iets kleiner zijn. De kleppen van de meganekop zijn ook iets groter.

rs50jochem

Ja, een Megane Coupe Williams in de zin dat je een Clio blok erin hebt zitten kan, maar dan is het nog steeds geen officiele benaming zoals je hem nieuw zou kunnen kopen..

Dirk Kuipers

Háháá, nee, dat niet! :)

Toch heb ik wel eens gehoord over megane coupé williams...
Volgens mij bestaat het ook niet en is het een "sprookje". Er zou in dat geval een verschil zijn tussen de gewone 2.0 16v en de williams... Dat vertelde de persoon waarvan ik mijn auto kocht ook namelijk.. Dat dit wel de zeldzame williams versie was.. :)

Stefan

Een Megane "Williams" is gewoon kroegtaal hoor -- ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev