Advertenties


Formule 1 deel 17

Gestart door matthew, 13 juli 2009, 14:05:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tim

Dat voetbal is geen enkel probleem, dat is (voor mij) te missen als kiespijn ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

ForzaMollie

precies, dan kunnen ze dat eindelijk schrappen :) wordt tijd dat dat allemaal achter de decoder gaat! :D

Dennis Postma

Wat is nou voetbal vergeleken met F1, ik kan prima zonder voetbal  !-!

En Top-Gear hebben we ook een oplossing voor. Veronica herhaald alle afleveringen nog wel meerdere malen voor een aantal jaartjes  8)7

Tim

Doornbos heeft al een nieuw zitje gevonden, bij HVM (voormalige Minardi USA) hopelijk gaat ie het hier wat beter doen, want ik moet zeggen dat ie nog niet veel heeft laten zien dit seizoen (veel pech).

Iemand enig idee welke GP ze dit weekend gaan uitzenden bij RTL?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Weer een heugdelijke dag in de F1, althans voor de anti-schumacherfans  :D

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/08/11/michael-schumacher-blaast-f1-comeback-af/

Ben benieuwd wie het dan wle opzich neemt. Mijn telefoon ligt al klaar  8)7

Decepticon#1

Dit is echt kloten...1 van de grootste legendes (zo niet de grootste) die niet terugkomt. Ik zou zeggen: ook de anti-Schumacherfans zouden dit jammer moeten vinden.

Dennis Postma

Als ik eerlijk ben denk ik dat het voor Shumi zelf ook maar beter is. Nu is hij de legendarische Schumacher. Als hij wel was gaan rijden denk ik niet dat het op het zelfde niveau geweest zou zijn als dat ie al die jaren gedaan heeft. en dat lijkt mij niet echt goed voor z'n reputatie. Nu zal ie altijd gezien worden als de kampioen der kampioenen en niet als de kampioen die bij zijn terugkomst niet meer zo goed bleek te zijn.

Tuurlijk had ik hem ook wle eens tegen o.a Hammilton of een Vettel willen zien rijden, maar denk niet dat dat voor zijn reputatie goed was geweest  ;)

John B.


ForzaMollie

legandarisch filmpje (vind ik dan athans ;))

Heb dat altijd een heel sympathieke vent gevonden, hoop dat hij nu eindelijk zijn eerste puntjes gaat pakken!

Decepticon#1

Ik denk dat hij menigeen aangenaam (de anti-Schumacherfans onaangenaam) had verrast. Zie een Lauda of een Prost die ook de rest na een aantal jaren de achterkant van hun wagen lieten zien. Helaas, it is not 2 be...nou ja, dan gooien we nog maar eens een oude dvd erin (LOL)!

ForzaMollie

Nou, ik denk niet dat hij opeens vooraan had meegereden. Daar is de auto niet goed genoeg voor en de tijd te kort, maar ik was wel echt benieuwd hoe hij het tegenover Raikkonen zou doen!

Tim

Dat ie aardig mee had kunnen komen had ik ook wel verwacht (niet gehoopt ;) ) want hij is wel een zeer goede coureur. Hij is gestopt op zijn hoogte punt (of eigenlijk iets later). Kan me helemaal vinden in wat Dennis een paar posts terug heeft gezegd.
Overigens denk ik dat het feit dat ie niet in de F60 mocht testen misschien ook wel een beetje mee heeft gespeeld en hebben ze zijn nek mooi als excuus gebruikt....wie zal het zeggen.....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Edwin Postma

ik sluit me ook er helemaal bij aan. ik denk ook niet dat schumi gelijk vooraan zou gaan rijden.
ik hoorde gisteren ook op de radio heel vaag dat schumi de ruimte in zou gaan :?
Truckertje

Stefan

Ik vind het iig wel jammer dat Schumi niet geen vervanger word... ;(

Moet ik toch weer mijn manager team aanpassen... Y :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Citaat van: edje op 11 augustus 2009, 18:35:25
ik sluit me ook er helemaal bij aan. ik denk ook niet dat schumi gelijk vooraan zou gaan rijden.
ik hoorde gisteren ook op de radio heel vaag dat schumi de ruimte in zou gaan :?


Heb er nergens iets over vernomen Edwin, maar mocht het wel zo zijn mogen ze hem wat mij betreft een permanente verblijfplaats op de maan geven  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev