Advertenties


Formule 1 deel 17

Gestart door matthew, 13 juli 2009, 14:05:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

renault freak

Renault en Toyota stoppen waarschijnlijk ook aan het eind van dit seizoen...

Dennis Postma

#61
De geruchten zijn er altijd wel, zelfs dat Renault F1 onder de naam Nissan verder zou gaan gaat al weet ik niet hoelang rond in het geruchten circuit  ;). In het vorige nummer van Formule1.nl (voormalig F1-racereport) staat zelfs ene klein stukje dat Briatore het team over zou nemen. En Toyota stapt over een paar jaar er misschien uit om weer terug te keren op Le-Mans zodra daar de hybrideauto's toegestaan zijn. Maar goed dat zijn voorlopig alleen maar geruchten waar we er zoveel van hebben in de F1.

John B.

Ik zie het nog neit staan hier,


maar Schumacher keert terug totdat Massa weer kan racen, of Alonso in de Ferrari zit.

Bron:

www.f1today.nl

www.f1racing.nl

Tim

Had dan toch liever BMW volgend jaar in de F1 gehouden dan om Schumacher weer actief te zien zijn ;)

Ik verwacht geen wonderen van die man, het is al een tijdje geleden dat ie in een F1 bolide heeft gereden en testen mag ie ook niet. Maar zou wel leuk wezen als ie nog wat puntjes bij de anderen weet af te snoepen :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

haha!!

Mooi he...
Schumi toch de vervanger van Massa.. :) :) :) _o_
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ja, ondanks dat ik absoluut geen fan ben van die beste man vind ik het toch wel wat hebben dat ie weer even in aktie komt. Zou hem graag eens willen zien knokken met Hammilton op de baan. Eens zien of ie het nog kan, ik verwacht absoluut geen zege natuurlijk  8)

Tim

Het is wel "in" om na een paar jaar een come-back te maken, zie Lance Armstrong in de tour de France (al had die wel iets meer voorbereidingstijd dan Schumacher) ;)

Villeneuve wil ook weer terug in de F1.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Ik denk niet dat Schumi meteen begint met winnen / pole positions etc.
Hij zal zelf ook best wel weer ff ritme moeten oppakken en bovendien is de Ferrari dit seizoen nog lang niet competatief genoeg, daar doet Schumi zelf ook niks aan. :neen:
Maar als Massa 3e kan worden met de ferrari en Raikkonen zelfs 2e, dan moet Schumi dat op den duur ook best weer kunnen lijkt me Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Overigens zal 1 iemand er veel aan doen om er voor te zorgen dat Schumacher niet zal rijden, Massa ;)

zie: http://www.formule1.nl/nieuwsbericht/10-34-9375.html
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Kennelijk is er door die klap ook nog wat gevoel voor hummor in geramd  :D

Decepticon#1

YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES YES!!!!! DER MEISTER IST WIEDER DA!!!!!!!!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Citaat van: Stefan op 30 juli 2009, 21:58:40
Mooi he Peter... Y Y Y Y

Ik vind dit zo gaaf he! Ik zit er echt over na te denken of ik niet stiekem naar Belgie ga als hij daar rijdt....

Dirk Kuipers

Waarom stiekem Peter? :)

Decepticon#1

Nah, ik zou er wel heen willen, maar de kaartjes zijn best duur. Tel daar nog eens de vakantietijd bij op en ik heb er eigenlijk geen geld voor...maar toch...wat gaaf om m weer te zien rijden!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev