Advertenties


Formule 1 deel 17

Gestart door matthew, 13 juli 2009, 14:05:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

John B.

#45
Voor de liefhebbers, ik vond nog een foto van Massa net nadat ie uit zijn Ferrari was gehaald.

Hij lijkt echt angstig uit zijn oog te kijken:


Stefan

Wie word de vervanger voor de rest van het seizoen van Massa......???? o-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Please...Schumi Schumi! Maar het zal wel niet zo zijn....

Tim

Over een tijdje zullen we het weten... ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Als het toch eens Schumi zou worden.... o-) :) :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

John B.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Een Nederlander?












Nee geen Jos svp... :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Een nederlander in een F1 Ferrari...
Als we dat nou ooit nog eens mee mogen maken....... :x :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

;) 8)7

Coulthard heeft ook al laten doorschemeren om weer terug te willen komen. Denk ook niet dat hij gaat rijden.

De tijd zal leren wie het gaat worden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Decepticon#1

Mika Salo deed het in 99 heel erg leuk bij Ferrari, won hij bijna de race van Duitsland...toen Hockenheim nog ECHT hard ging! Kunnen ze Doornbos niet even vragen? Alhoewel die me wat tegenvalt in de Indycars....

Stefan

Coulthard zal het zeker niet doen gok ik... :neen:
Doornbos zou fantastisch zijn, mar denk niet dat ie een kans maakt (waarom zouden ze Doornbos nemen..)

Wellicht dat het toch gewoon Badoer of Gene zal worden, dat zijn tenslotte de testrijders.
Maar om een beetje mee te blijven doen in de strijd om de 3e plek in de constructeurs stand, zullen ze toch echt met een zeer fatsoenlijke invaller moeten komen gok ik.
Ben iig zeer benieuwd Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Ze hebben het zelfs over Bourdais en Hulkenberg (al geef ik die 2 helemaal geen kans) :)

Massa zou overigens hebben aangegeven dat hij met zijn linkeroog kon kijken.....

Overigens nog meer schokkend nieuws: BMW gaat een personferentie geven waarbij aanwezig zijn: Dr. Norbert Reithofer (bestuursvoorzitter van BMW), Dr. Klaus Draeger (directeur ontwikkeling) en Mario Theissen (directeur BMW motorsport)

Zou zomaar kunnen dat ze bij BMW de stekker uit het F1 project gaan trekken.....to be continued....
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

#58
Zou toch wat zijn als BMW er uit zou stappen  :x. Oke het gaat dit jaar op zn zachtst gezegd verschrikkelijk slecht maar de jaren er voor waren toch best indruk wekkend wat ze berijkt hadden.

Wat betreft de vervanger van Massa. Schumacher zelf heeft via een woordvoerder laten weten dat ie het wel zou overwegen als hij benaderd word door Ferrari, maar dan zou hij zijn nek wel moeten laten nakijken aangezien hij daar tegenwoordig last van heeft na een motorongeluk die hij nog niet zolang geleden gehad heeft. Ik vermoed dat het gewoon Gene of Badoer word of misschien wel een afwisseling van de 2, zoals het toen ook ging bij Mclaren toen Montoya tijdens het tennisen van zn crosmotor was gevallen  ;) en hij een paar races door De la Rossa en Wurz vervangen werd. Voor het constructeurskampioenschap maakt het niet uit of je nu 1 vervanger hebt of dat je er 2 de rest van het seizoen een race laat rijden  ;).


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev