Advertenties


Formule 1 deel 17

Gestart door matthew, 13 juli 2009, 14:05:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Ik zeg; Fisi in de Ferrari!!!!!!!!!!!!!!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Heb helaas z.g.a niets gezien van de race, alleen de 1e ronde tot de crash van o.a Hammilton en Button. Voor het manager spel was dit even een flinke tegenvaller. Maar Fisico op p2 had ik ook niet verwacht. Jammer dat ik het heb moeten missen. Ben benieuwd wie er in Monza in de Ferrari zit, Fisichella lijkt me niet verkeerd voor de laatste races en dan mooi een punt er achter zetten  ;) En het plekje van Fisichella bij Force India kan dan weer opgevuld worden door Liuzi, hebben ze daar ook een Italiaan op Monza  ;)

Stefan

Ben voor de verandering eens een keer ingelopen op de 2 koplopers deze keer.
Heeft mijn wissel toch resultaat gehad eindelijk een keer.
Ik had namelijk Rosberg deze keer de deur gewezen -- en daarvoor Raikkonen genomen.. Y
Jammer voor de echte dikke punten dat Hamilton en Button er de 1e ronde al naast lagen wel ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

John B.

Ik las dit nog op RTL GP:

Ferrari beslist deze week of Luca Badoer wordt vervangen voor de Grand Prix van Italië op Monza. Dat heeft teambaas Stefano Domenicali laten weten na de race op Spa.
Tests
Op Spa liet Domenicali weten dat Ferrari pas een beslissing neemt over de tweede coureur naast Kimi Raikkonen nadat Felipe Massa in Miami een aantal tests heeft ondergaan. De Braziliaan wordt op maandag onderzocht door de bekende autosportdokter Steve Olvey. Na de uitslag van de tests zal het duidelijker worden hoe lang Massa nog is uitgeschakeld.


Beslissing
"Wat we de komende races gaan doen, zullen we binnen drie dagen laten weten," zei Domenicali tegenover de verzamelde pers in het paddock van Spa. "Aan de hand van de controle van Felipe zullen we alles bij elkaar leggen en een beslissing nemen."


Alonso
De Ferrari-teambaas liet wel duidelijk weten dat het gerucht dat Fernando Alonso al in Monza in de Ferrari stapt, geen enkel hout snijdt. Ook wilde hij weinig kwijt of de overwinning van Raikkonen invloed heeft op de beslissing om de Fin te behouden voor 2010. "Niemand van het team heeft daar iets over gezegd. Er wordt veel gespeculeerd. Ik hoop dat er nog meer over wordt geschreven, want als dit Kimi's reactie is, mogen jullie dat blijven doen."

Dan nog Michiel Mol over de mogelijke overstap van Fisichella:

Bovendien is Force India nog altijd in discussie verwikkeld met Ferrari over de hoogte van de afkoopsom van het motorencontract. Mogelijk wordt die overeenkomst 'afgekocht' door Giancarlo Fisichella naar de Italiaanse renstal te laten gaan als opvolger van de teleurstellende Luca Badoer.


Zelf vind ik het uitermate jammer dat Badoer zo matig presteert, had meer van hem verwacht...

Dennis Postma

Btw, we vergeten helemaal dat Giedo vd Garde het ook weer netjes gedaan heeft in de GP2. Z'n 2e overwinning is binnen.  !-!

John B.

Ik bedacht me net: gebruikt Ferrari Badoer niet, om de afstelling en tactiek van Raikkonnen te bepalen, dus echt als proefballonnetje rond laten rijden, nog erger dan een 2e coureur, dat ie daarom zo matig presteert? Want met zijn tijden die hij als testcoureur neerzet, is weinig mis...

ForzaMollie

als Badoer ook in Monza rijdt, ben ik overtuigd van jouw theorie!


Decepticon#1

Mooi voor Fisi...moet zeggen dat hij me aangenaam verraste de laatste GP, had m al afgeschreven eigenlijk. Ook leuk voor m dat hij als reserverijder bij Ferrari kan blijven in 2010.

Stefan

Goede keus, leuk voor Fisi !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Lijkt mij toch een mooie afsluiter voor zijn F1 racecariere  :) Lijkt me wel prachtig een Italiaan in een Ferrari in Italie op Monza  !-!

Tim

Als Badoer had gereden was het ook een italiaan in Ferrari geweest ;) (alleen had die achteraan op de grid gestaan, van Fisi verwacht ik wel iets meer) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

Als Fisi zijn best doet, moet hij toch wel bij de 1e 8 kunnen starten.
Denk dat hij nog wel enigzins aan de auto moet wennen, maar hij is wel super ervaren en ik verwacht stukken meer van hem dan van Badoer idd.. Y

Wat zal die Badoer zichzelf een kneus voelen zeg........ l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Hij was er wel van overtuigd dat ie in Italië punten zou gaan pakken.... ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

HIJ wel ja...
De rest van de wereld niet... :neen: :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev