Advertenties

Verwijderen interieur bij versnellingspook

Gestart door Thijsie, 8 juli 2009, 11:44:11

Vorige topic - Volgende topic

Thijsie

Hallo,

Ik wil graag het gedeelte weghalen bij de versnellingspook,bakje etc. Het gedeelte bij de handrem lukt wel, alleen het gedeelte dat naar de voeten loopt, krijg ik echt niet weg. Hoe moet dit? Ik vond wel 2 schroefjes als je de hoes weghaalt bij de versnellingspook. Maar waar zit ie verder vast? Ik hoop dat iemand mij een aanwijzing kan geven  _o_

Het gaat om een Ph2, Coupé

Marius.

Als het interieur hetzelfde isals de Phase I
Dan kan ik je iig zeggen, het is pokke werk :q
Als ik me niet vergis zitten er achteraan (bij de pedalen, en ook andere kant(bijrijder)) ook nog schroeven. En zitten er nog watverstopt bij hetbakje volgens mij.

Hoop dat je er wat aan hebt, ik doe dit even snel uit geheugen..

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Thijsie

Hoe krijg je dat bakje eruit? Ik heb geprobeerd de hoes van de pook weg te halen, de schroeven te verwijderen en dan m`n vingers die bak proberen weg te halen, alleen het lukt niet. Of probeer ik niet hard genoeg? :D

Marius.

als ik binnenkort tijd heb kan ik wel ff kijken hoe ik het toen gedaan heb, en wellicht wat fotos maken, maar let op mijn woorden :q als ik tijd heb, beetje druk laatste tijd
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

rs50jochem

Als je de bookzak weggehaald hebt gewoon met alle kracht het bakje omhoog drukken, het bakje is los van derest van de tunnel.. ;)

Mocht het echt niet lukken voorzichtig met een mesje of een schroevendraaier tussen het bakje en de tunnel wrikken..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev