Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 34

Gestart door matthew, 1 juli 2009, 00:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Denman

@ Benjamin, Ze moeten ook gewoon door de APK kunnen, maar allee als het lichtbeeld goed is. Nu heb ik de zwarte versie van de angels en misschien geven die een ander lichtbeeld dan de chrome, aangezien het licht niet reflecteert tegen het spiegelende chroom. Vandaar dat ik de mogelijkheid wil hebben om ze snel te kunnen verwisselen, snappie?  !-!
Daarnaast heb ik totaal geen verstand van al die draadjes en krimpkousjes en stuff, dus is het voor mij als ontzettende leek, heel moeilijk om het werkend te krijgen. Ik heb meer verstand van websites, e-learning en grafische vormgeving.

@ Dirk, Ik heb een meg I phase II en als je daarbij de lampen wilt verwisselen, moet de voorbumper er vanaf, anders kun je niet bij de onderste bout waarmee de lamp ook nog vast zit. En wat jij gedaan hebt, wil ik ook hebben, maar ten eerste zijn de stekkers niet los tte kopen (misschien moet ik op de sloop eens kijken) en daarnaast ben ik, zoals ik hierboven al neerzette) een totale leek wat betreft het elektrische gedeelte van de auto. Vandaar ook mijn vraag of iemand mij zou kunnen helpen.
mzzls Dennis.

matthew

achtergrond maakt niks uit zit een reflector in en het lichtbeeld is gewoon af te stellen

Denman

Citaat van: matthew op  4 oktober 2009, 20:02:05
achtergrond maakt niks uit zit een reflector in en het lichtbeeld is gewoon af te stellen

Oke, dan is dat alweer opgelost, nu alleen nog iemand vinden die mij kan helpen met het inbouwen of in ieder geval uit kan leggen hoe ik ze aan moet sluiten.
mzzls Dennis.

PurpleRain89

#168
Gisteren witte leds gehaald als kentekenverlichting, komt stuk meer licht vanaf en staat gewoon mooier vond ik zelf.
Ook heb ik het gat voor de audio spullen afgedicht met vers plexiglas...





Deze foto erbij gezet voor de mensen die nog niet weten, om welke auto het gaat  o-)



Komende week worden de volgende dingen gedaan;

Originele spoiler, onderlip, originele grille ivm verandering koplampen ( Morette > Dayline Led devil eyes )
Dit alles word in kleur van de auto gespoten en gemonteerd.

Edwin Postma

ik heb op 100%tuning neon gekocht !-!
ben weer helemaal gelukkig ;)


op die laatste foto kun je goed het patroon zien van de neon. voor €8,- mag ik niet klagen o-)
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Heb ook weer een "nieuwe" aankoop gedaan..



Een Pioneer D3.. Had hem voorheen ook in m'n R32 en nu netzoals Michel in de Megane.. Zit nog even te wachten op een stuurwielbedieningadapter en dan gaat ie erin..

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Ik heb trouwens een setje booskijkers besteld voor de zoomzoom...

Vet he.... Y :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Stefan

Nou, deze



Alleen ga ik ze dan netjes op de lampen monteren natuurlijk.... ;)
Als ze d'r op zitten zet ik foto's in mijn topic op het zoomzoom forum Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Beetje moeilijk te zien op de foto. Maar een mooi subtiel kijkertje.  !-!

Stefan

Ja, het is idd niet zo goed te zien :neen:
Maar idd een subtiel, niet te dikke kooskijker
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Het staat opzich goed (in het zwart)
Maar ik vind ze wat te groot en te dik, ze liggen mij teveel "bovenop" de koplampunit.
Ben meer van het subtielere Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev