Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 34

Gestart door matthew, 1 juli 2009, 00:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Marius.

@ Mele
Mooie lampjes he!!
Alleen apart dat jou ringen geel zijn? Dacht dat dat standaard wit/blauw was?
Heb zelf de buitenste wit en de binnenste blauw.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

rs50jochem

Haha.. Duitse zooi blijf ik toch van houden hoor.. De rottige Megane's gaan altijd stuk..  --

Stefan

Ik moet Jochem toch helaas wel een beetje gelijk geven ja... o-)
Ik heb datzelfde idee, alleen dan met voorkeur naar auto's uit het land van de reizende zon...... :P
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem


matthew

Maar megane's rij je langer dus ja dat wil wat zeggen de duitse auto's ruim je gewoon vroegtijdig op haah omhoge kosten te besparen.

Haha het is maar loltrappen laten we het maar weer even ontopic houden,trouwens wel nette winterwielen Jochem.

rs50jochem

Haha.. Zeker hoor.! Eens kijken wanneer ik de volgende Duitser binnen haal.. ;)

Denman

@Jochem, Heb jij ook een (half) duitse vriendin dan? ;) Ik rijd namelijk een megane en heb een half franse vriendin ;)

@Mele, Angels zien er netjes uit. Ik heb zelf ook nog een setje liggen (voor de phase II), maar aangezien de stekker die eraan zit niet klopt, heb ik ze nog niet ingebouwd (ben totaal niet technisch met al die bedrading enzo).

Iemand die mij misschien kan helpen???
mzzls Dennis.

Marius.

Het makkelijkst lijkt me dat je foto's maakt van de twee aansluitingen, dan kunnen we het makkelijkst helpen.
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Denman

Citaat van: Marius J op  2 oktober 2009, 09:18:20
Het makkelijkst lijkt me dat je foto's maakt van de twee aansluitingen, dan kunnen we het makkelijkst helpen.

De aansluiting van de koplamp die nu in de auto zit is gewoon origineel, die van de angels ziet er zo uit (is niet mijn foto):

mzzls Dennis.

Robin

Dat is volgens mij een male stekker voor een H4 aansluiting..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Denman

Citaat van: WalkingDisaster ( Robin ) op  2 oktober 2009, 09:46:14
Dat is volgens mij een male stekker voor een H4 aansluiting..

Jij zegt het, mare die past in ieder geval niet op de originele aansluiting. Kijk, ik heb al meerdere topics gelezen over hoe mensen de angels hebben aangesloten, maar ik wil eigenlijk kijken of er een oplossing is waarbij ik de angels en originele lampen makkelijk kan wisselen als de megane bijv. gekeurd moet worden. Ik had al gevraagd bij de dealer of de stekkers los besteld konden worden, maar dat was helaas geen optie.
mzzls Dennis.

Robin

Nee, jij zult in de megane 2x H1 stekkers hebben, dan moet je dat op de 1 of andere manier aan elkaar zien te knopen. :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Denman

Citaat van: WalkingDisaster ( Robin ) op  2 oktober 2009, 10:41:53
Nee, jij zult in de megane 2x H1 stekkers hebben, dan moet je dat op de 1 of andere manier aan elkaar zien te knopen. :)

Goh, dat ik daar nu niet opgekomen ben...  ;) Nee, ff zonder geinen, ik weet dat ik dat moet doen, maar nu is de vraag... HOE? En daarbij denkende aan het feit dat ik op een makkelijke en snelle manier (al is de lampen uit de megane halen geen snelle klus aangezien je de bumper er ook vanaf moet halen) de lampen kan verwisselen voor de APK. Eigenlijk hetzelfde als de achterlichten.
mzzls Dennis.

Benjamin Renon

Waarom zou je je lampen er weer uit moeten halen? Lijkt mij geen punt voor de APK. Er zijn er genoeg die er ook gewoon doorheen komen met de andere koplampen, waaronder ik. Het is al een tijd geleden toen ik ze heb gemonteerd. Alleen de ringen zijn dacht ik door verbonden. Voor de rest heb ik de orginele stekkers nog op hun plek zitten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dirk Kuipers

De bumper verwijderen bij het verwijderen / plaatsen van je koplampen? Heb je een meg 1 phase 1? Of?

Ik heb de originele stekkertjes van mijn originele koplampen gepakt en die op de angels geknutselt.
Ik heb nog nooit met de apk problemen gehad omdat mijn koplampen niet origineel waren.. Heb ze nieteens meer.. :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev