Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] Deel 34

Gestart door matthew, 1 juli 2009, 00:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

YVE5

Citaat van: Gerard Paas op  2 juli 2009, 23:04:07
hmmm, valt toch wel mee..... met m'n bodemvrijheid van 5cm kan ik met m'n Golfje Mk1 toch bijna overal komen :q ;)

je moet gewoon leren rijden met een verlaagde wagen.  OK, sommige drempels moet ik ook ontwijken. Maar als ik in Nederland ben, lijken de drempels mij daar veel vlakker dan in België...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

rs50jochem

Doorgaans zijn de drempels in Nederland wel te doen.. Alleen in sommige woonwijken liggen drempels met hele korte oprijstukjes maar wel 30cm hoog en daar schuur je dan ook al ga je er stilstaand met de koppeling spelend overheen.. Of door achterstallig onderhoud is voor de drempel een put in gesleten waardoor de drempel ook moeilijker word..  :x


Echt laag rijden is kunnen anticiperen op het wegdek voor je, als je dat niet kan rij je idd. zoals veel mensen roepen alles stuk.. Een extra stukje zintuig moet je hebben anders is het hopeloos..   --

Stefan

Die van mij is niet zo extreem laag geworden hoor(was ook niet de bedoeling ;))
Ik kan dan de gemiddelde heuvels prima over (wel iets meer beleid)
Alleen die "pukkels" die net tussen je voorwielen doorgaan en idd die korte drempeltjes als je bijvoorbeeld een woonwijk in moet zijn naatje.
Maar zoals Jochem zegt uiteindelijk kwestie van beleid en goed vooruit kijken.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Mele

Ik heb een compleet lederen interieur van een phase 1 gekocht !-!

matthew

Citaat van: Rogier op  2 juli 2009, 00:03:26
hahahahahahaha sommige drempels zijn aardig klote daar schaaf ik soms nu al over :P misschien later een schroefset onder de auto

Maar dat komt dat je alleen voor verlaagd hebt ,de achterkant gaat op torsie en als je die nou een stukje laat zakken dan komt die voor weer een klein stukje hoger want dan staat de auto meer in lijn.

(maar je moet de auto maken zoals je hem wilt,wat ik vertel is even alleen aanvullende info)

Maar de velgen staan goed!

Rogier

thanx matthew ik heb ook zitten denken aan een torsie verlaging alleen me pa zei dat zo'n verlaging echt duur is ? heb jij of iemand anders daar enig ervaring met de prijs van zo'n verlaging ?

groetjes

rs50jochem

Torsie verlagen hoeft niet duur te zijn, je hoeft niks te kopen het gaat alleen om arbeid.. Ik ken iemand die het voor niet al te veel geld doet, mocht je interesse hebben dan kan ik je z'n gegevens geven..

Rogier

hey jochem dat is een ideale tip ik zal je een pm sturen als ik het wil gaan doen ;)
ben op het moment bezig om race gaas te monteren in de voorbumper zoals bij de coupe van michel veltman het is best nog wel even lastig om het voor elkaar te krijgen :P iemand toevallig goeie en handige tips ?

groetjes

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

na een paar uur passen en meeten zit de racegaas eindelijk in de bumper foto's volgen nog ;)

fijne avond verder

Marius.

als het goed is...
komende week me spul weer terug, zal dan wss wel fotos posten, mjah is dan wel een niet werkende auto :q
ziet er leuk uit maar rijd niet :(
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Nick Mattheus

Ik heb iets nieuw gemonteerd en jullie mogen raden om wat het juist gaat :q
Rarara, wat is het? :)

Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Robin

Nieuwe achterbumper? :P
Nieuwe schroefset? :P
Nieuwe ..... ?     :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius

nieuwe waterpas, om dat terrein wat rechter te maken?

rs50jochem

Of een SK-achterbumper of een SK-achterbumper en air-ride.. :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev