Advertenties

koplampen

Gestart door robinn, 25 juni 2009, 10:51:08

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Een pud lid (mickynoks)heeft ze gehad.

Ze zijn volgens mij wel makkelijk te stellen want hierin kun je wel je eigen stelmotor overzetten,echter is dit geen helder glas wat wel beweert wordt.

robinn

wat is het glas dan voor soort? plastic of glas? en is het dan gewoon het zelfde als origineel? alleen dan een zwart binnenwerk?

Citaat van: matthew op 26 juni 2009, 00:31:02
Een pud lid (mickynoks)heeft ze gehad.

Ze zijn volgens mij wel makkelijk te stellen want hierin kun je wel je eigen stelmotor overzetten,echter is dit geen helder glas wat wel beweert wordt.

Christian de Vriend

deze set heb ik op mn mc zitten

alles is het zelfde idd,alleen ander binnenwerk,plug and play (alleen ff openieuw laten afstellen)
ik zal eens kijken of het glas is ja of te nee.dat laat ik nog wel ff weten.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Marius.

als je mooie heldere lampen wil kan je beter gewoon voor angel eyes gaan, staat super strak :q
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Christian de Vriend

das iets persoonlijk natuurlijk,ieder zn eigen wil en smaak.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

robinn

jah inderdaad, heb een honda gehad hiervoor, wou ik ook geen angel eyes in hebben, had daar blackhouse koplampen met volledig helder glas, en zwart binnenwerk, stond super, zou graag willen weten ofdat ze die hebben voor een megane coupe.

Citaat van: Christian op 29 juni 2009, 17:49:23

Marius.

was ook meer bedoelt als grap.
er zijn wel heldere koplampen zover ik weet, of ze er dan ook zijn met zwarte behuizing dat weet ik dan weer niet

Christian de Vriend

Citaat van: robinn op 29 juni 2009, 18:08:42
jah inderdaad, heb een honda gehad hiervoor, wou ik ook geen angel eyes in hebben, had daar blackhouse koplampen met volledig helder glas, en zwart binnenwerk, stond super, zou graag willen weten ofdat ze die hebben voor een megane coupe.

Citaat van: Christian op 29 juni 2009, 17:49:23

Als ik het zo lees zijn mijn koplampen de gene die je zoekt,je kan er ook de blinkers bij kopen,dan is het
1 geheel,maar het glas is niet helder,das weer een nadeel(tje)

@marius nadeel van teksten,je kan soms moeilijk bepalen of iemand iets meent,of als gein gedoeld.
maar angeleyes zijn mooi,alleen moet je,zeker bij de zwarte,eigenlijk dat lelijke zilveren randje spuiten,dat vind ik
wel jammer,dat ze dat niet hebben weg gelaten.

Marius.

ja ik snap wat je bedoelt, ik heb bij uhm Decepticon (van Peter toch?) gezien dat hij de chrome uitvoering heeft maar dat zilvere randje heeft ie mee gespoten in carroserie kleur, heel sexy.
zit er zelf ook aan te denken

Christian de Vriend

dat is het beste wat je dan kan doen,gewoon meespuiten,dan moet ik idd toegeven dat ze wel goed staan
maar aan de andere kant,de koplampen die ik nu heb,heb ik nog niet zo vaak gezien.

Marius.

maak is foto als het niet teveel moeite is? ben wel nieuwsgierig :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev