Advertenties


Velgen

Gestart door Antenne, 24 juni 2009, 21:06:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Antenne

Weet iemand wat voor velgenmaat er maximaal onder een megane 98 hatchback past?

Kan er 17 inch onder?

Alvast bedankt..

Stefan

ja, 17inch moet wel passen hoor Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Antenne

ah das mooi  !-!

's ff kijken wat er het mooist onder past..
zit nu standaard 14 inch renault velgjes onder en die moeten toch echt weg..

is de ruimte voor de wielen voor de hatchback dan hetzelfde als van de coupe?

Iemand nog tips over welke maat het beste is? Mooi en toch comfortabel?

Marius.

17 is dan toch het meest aan te raden, staat super strak en rijd toch wel beter dan 18
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

matthew

een 7j 17inch velg met een et waarde van 35 en dan een bandje met 205-40-17 is de beste combi voor de auto

Marius.

precies zoals matthew zegt, rij zelf ook op 205-40-17, rijd super!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Antenne

vanmiddag bij de velgen/wielen zaak bij mij in de buurt geweest voor informatie..

ik dacht zelf om er 16 inch onder te zetten, maar blijkt dus dat 16 inch in de meeste gevallen duurder is dan 17 inch door de prijs van de banden..

15 inch vind ik dan eigenlijk ook wel weer te klein. 17 inch ging zo rond de 700/800 euro kosten met banden en balanceren e.d.

Wel veel geld..
Kan natuurlijk ook nog 2e handse kopen..

keuzes.. keuzes

Benjamin Renon

Je auto aanpakken kost veel geld, naast het onderhoud etc.. ;)

€ 800 valt nog best mee voor 17'ers. :D Denk dat dit wel een gemiddelde prijs. Er zijn sets die vele malen duurder kunnen zijn.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

800, - voor een set 17 inchers met banden is zeker niet duur, eerder goedkoop.
ben benieuwd wat voor een merk banden er dan gemonteerd worden, ik gok op een 1 of ander wikkie-wakkie merk... :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Antenne

ja hij heeft het niet over een merk gehad, dus geen kwaliteitsband waarschijnlijk..
..toch vind ik 800 euro veel geld voor een paar wielen voor auto van 98.

Aan de andere kant zou ik de wielen die er nu onder zitten wel weer kunnen verkopen voor een paar honderd aangezien ze in zeer nette staat zijn. Dus dat kan weer van het bedrag van de nieuwe af eigenlijk..

Tenzij ik ze houd voor de winter

Mike R.

Leeftijd van de auto heeft er niet mee te maken toch?  ;) Als het maar mooi staat.  :q

Zelf recent ook op 17inch over gegaan, zeker een verschil in rijden, maar ook in uiterlijk, kan je auto helemaal maken (of breken). Zelf heb ik uiteindelijk gekozen voor Uniroyal, wat duurdere banden, maar vind dat toch wel een belangrijk aspect met de te maken km's. Je kunt denk ik beter iets meer neerleggen, maar blijft jouw keuze.  ;)
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Benjamin Renon

Waarom gelijk nieuwe velgen? Natuurlijk staat het mooier, maar je kan natuurlijk ook nog altijd marktplaats in de gaten houden. Dan kun je velgen een stuk goedkoper aanschaffen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

eliatuning

ik had ook 17 inch liggen onder mijn megane
past er zeer mooi onder vind ik
voor de hatchback vind ik 17 inch mooi
nu voor mijn grandtour zijn deze natuurlijk te klein,daarom dat ik over ga naar 18 of 19 inch
15 inch is zeker te klein, heb het zelf gezien onder een laguna break maar vond dat ook te klein
zou gaan voor 17 inch
rather low and slow than high and fast

matthew

800 is inderdaad een net bedrag,maar wij kunnen natuurlijk niet in jouw portomonee kijken en ja auto rijden kost ook het nodige geld.

Wat je wel op moet letten bij 2e hands velgen is dat je geen kromme velgen koopt.

Maar het kan wel een boel geld schelen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev