Advertenties


zwarte knipperlichten

Gestart door Scum, 9 juni 2009, 16:11:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Scum

Waar zijn de zwarte knipperlichten te verkrijgen? Ik had ze ooit een keertje gevonden, maar kan ze nergens terugvinden. Qua prijs viel het dacht ik ook nog wel mee. Ik was namelijk opzoek naar zwarte koplampen voor mijn megane. Daarbij wil ik natuurlijk niet lelijke witte knipperlichten houden.

Het gaat dus niet om de knipperlichten in de zijschermen!

bedankt

Marius.

dus je wil gewoon zwart licht als knipperlicht?
in je koplampen?
is dat niet vragen om een boete?
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Laurens Klein

staan de knipperlichten niet op ebay, mp oid te koop?

Vragen om een boete vindk overdreven. Dat is blindering etc ook.

Marius.

ligt eraan hoe erg je blindeert, knipperlichten zijn toch strakke regels over dacht ik
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

Ik denk dat het er om gaat dat de knipperlicht units zelf zwart getint zijn....???
Dan kunnen ze natuurlijk nog steeds wel oranje knipperen Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Klaas

die kun je zo'n beetje bij elke autostylehandelaar bij jou in de buurt wel krijgen of anders bestellen..(je hebt twee typen, zwart smoke glas.. of zwarte binnenkant met een helder glas) succes

matthew

http://www.meganeclub.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=22&Itemid=46

Hier zit vast wel een zaak bij die jou dat zo kan leveren allemaal,denk aan carstyling oss,rb cartuning ,carpartstuning
misschien car trend ook nog wel.

Marius.

kijk dat is natuurlijk niet raar nee :q kheb zelf ook getint glas, zodat je niet zo'n lelijke oranje bulb ziet in me angel eyes :q
maar zoals hij de vraag stelde had ik echt het idee dat het om zwart achtig licht ging (kan uiteraard alleen heel donker blauw zijn, zwart licht lijkt me onmogelijk? :q)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Scum

Heb de vraag inderdaad een beetje verkeerd neergezet nu ik het zo nalees  l-

Het gaat dus om de unit, de lamp zelf is oranje, danwel wit (als je een oranje knipperlichtunit hebt). De koplampunit voor de megane is namelijk zelf ook te verkrijgen in het zwart. Alleen ben ik gisteren een behoorlijk tijdje aan het zoeken geweest naar de bijpassende knipperlichtunits. Ik dacht dat ik ze ooit eerder had gevonden. Op MP staan ze niet en ebay, staan alleen heldere witte, dus ook geen zwarte.

Bij de clubsponsors heb ik ook al rond gekeken, of ik moet niet goed hebben gekeken, maar vind hier ook geen zwarte units.

Scum

#9
En toch nog even een kijkje genomen bij RB cartuning. Ik dacht, laat ik maar eens kijken bij de Coupé en jawel hoor. Het stond er bij. Alleen de prijs schrok ik wel even van. Dacht toch echt dat ze goedkoper waren.

Naam: Heldere koplampen
Omschrijving
Zwarte koplampen (set) incl. knipperlicht voor de Renault coupe fase 1 1996-1999.
Prijs: €229,-

Hieruit trek ik de conclusie dat zwarte angeleyes toch nog goedkoper zijn. Terwijl de koplampen op MP staan voor 80 euro. Dus nu nog ff zoeken naar goedkopere units.

De zwarte Angel Eyes koplampen voor de Megane van SKG Carstyling van 150 euro is dat nog iets? Of zijn deze gelijk aan elke andere angel eyes?

Marius.

Er zijn heel wat vormen van Angel Eyes he. Verkijk je daar niet op. Je hebt met en zonder Halo ring en je hebt tegenwoordig ook een heel ander model waarbij het led licht heel anders gebruikt word.
Ik denk zeg het maar even.

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Scum

Oké, daar weet ik dan niets over. maar zijn die van SKG carstyling dan goed?

Marius.

Persoonlijk ken ik SKG niet, ik ben meer van Autostyle, levert goed spul. Of carpartstuning.
Veel succes!
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

SKG is wel een goed bedrijf hoor Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Scum

Maar levert skg dan ook de angel eyes met halo ring zoals Marius J beschrijft?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev