Advertenties


Stoelverwarming?!

Gestart door djo231, 4 juni 2009, 10:30:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

djo231

Hallo,

Ik was van plan om mijn Dashboard eruit te halen en kwam erachter (achter zekering kapje) dat er een zekering zit voor stoelverwarming? Maar hoe kan dat? Ik heb gewoon stoffen stoelen, heb wel een Coach editie weet niet of dat er iets mee te maken heeft? Maar zou wel makkelijk zijn, want me nieuwe leren sportstoelen zijn ook voorzien van stoel verwarming :)

Maar ik wil dus weten of mijn auto dat heeft, of staat dat standaart op elke zekerings klepje van een Megane?

Groeten

Marius.

Ikheb zelf ook de Coach uitvoering, maar voor stoelverwarming moet je een extra knopje bij je schakelpook hebben.
Dit knopje zit naast de vergrendeling van je electrische ruiten achter, als dit er niet zit, heb je geen stoelverwarming.

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Laurens Klein

maar je kunt het natuurlijk wel inbouwen. Waarschijnlijk ligt de bedrading er al. moet je onder je stoelen gaan kijken of er bedrading voor ligt. En ff doormeten of het ook echt uitkomt bij die zekering.

djo231

Haha dat knopje is een hele goeie, ik heb namelijk nu dat kapje custom gemaakt en das al bijna een half jaar geleden dus ik weet niet of deze er zat ja of nee XD maar goed ik kijk wel onder mijn stoel zoals Laurens al zei, zou wel mooi zijn als dit het geval zou zijn :) altijd mooi mee genomen natuurlijk

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev