Advertenties

dak werkt niet

Gestart door cabriolet, 2 juni 2009, 19:23:51

Vorige topic - Volgende topic

cabriolet

Me elektriche dak gaat niet meer open
als ik het dak open doe en op het knopje druk hoor ik alleen de motor na ratelen
nu heb ik meerdere dingen gelezen zoals dat de olie te laag is en dat klopt
dus morgen even nieuwe olie erin en hopen dat dit het is
maar wat gaat hier voor olie in

Marius.

Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

Als je hard achteruit rijd hoor je toch altijd een "tandwiel" achtig hoog geluid...??
En hoe harder je achteruit rijd, hoe harder je dat hoort.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

cabriolet

nee niet dat het is gewoon een geluid wat niet hoord maar ik moet binnenkort toch naar de apk dan laak ik hem nakijken maar dacht als iemand dit bekend in de oren klinkt dan kan ik dit miss zelf oplossen

tot nu toe is het dak het belangrijkst

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

subzero

M@ttie

nee geen ATF olie, gaat speciale olie in!!!
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

matthew

er moet hydrolyk olie in en is je hem  weer op peil brengt is de kans groot dat het dak gewoon weer werkt.Van alle gevallen die ik heb gehad waarvan het te laag is en bijgevuld en werkte het weer.

rene1969

Inderdaad wat Matthew zegt even langs Brezan of iets dergelijks en hydrauliek olie halen. Als het hierna nog niet gaat, moet je het reservoir waar de olie ingaat loshalen. Het kan zijn dat het plastic tandwiel wat op het motortje zit afgebroken is. Hiervoor is een nieuw tandwiel te verkrijgen.

subzero

Als ik het goed heb is dit het onderdeelnummer van de olie voor het dak,verkrijgbaar bij de dealert.

77 11 172 160

cabriolet

ik heb de olie bijgevuld maar nog steeds werkt me dak niet

hoor het motortje wel lopen maakt volgens mij minder herrie maar nog doet hij het niet

hoop niet dat het dus van binnen verot is

heb ik miss nog iets vergeten ofzo

M@ttie

is het kraantje dicht op je pomp unit, waar mee je het dak in de handbediend kan zetten!! zal wel maar ik denk vraag het toch even....
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

cabriolet

rene1969

Maak je kap een paar keer handmatig open en dicht. Het kan zijn dat er lucht in de leidingen zit. Dan zijn de leidingen ontlucht. Ook al omdat je aangaf dat hij ver onder minimum stond. (Vergeet niet hierbij het kraantje eerst open te draaien.)

cabriolet

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev