Advertenties


Klets maar raak deel 106

Gestart door matthew, 1 juni 2009, 00:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Dat is wel relaxed Michel! Heb je goed gedaan. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nils


matthew

@Elia gefeliciteerd met jullie dochter.

@Michel gefeliciteerd met je nieuwe baan

Benjamin Renon

Ik mag aannemen dat ook een aantal mensen het nieuws hebben gevolgd om The Stig dat Schumacher hem zou zijn. Het is wel een erg gave actie van Top Gear om dit te doen en het zorgt natuurlijk voor een heleboel kijkcijfers. Het is ook lachen dat zoveel mensen er gelijk op in haken met hun eigen theorien. Mij maakt het echt niet uit wie er nu in dat witte pakkie zit.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

eliatuning

@michel: gefeliciteerd met je nieuwe job

aan de rest allemaal bedankt
rather low and slow than high and fast

Robin

Schumacher is het niet, die schijnt alleen als publiciteits stunt gebruikt te zijn :P

Verder blijft het altijd een geheim denk ik :q
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

#66
Het is iig een goeie stunt van topgear. En ik geloof ook wel dat Schumi in die Ferrari FXX zat, sterker zelfs ik denk dat het zijn eigen FXX was. Aangezien er maar een beperkt aantal van bestaat en Schumi toevallig ook een zwarte heeft  ;) en laat er daar nou maar 1 van bestaan  8)

Voor de rest denk ik dat the Stig verschillende personen zijn. Zo werd de F1 bolide van Renault des tijds bestuurd door niemand minder dan Heiki Kovalainen die destijds nog testrijder was voor het Renault F1 team.

Joey Voormolen

Ik zeg de stig is iedereen is geen vaste persoon o-)
Lowered M3C GT

Michel Veltman

Voor zover ik de indruk heb is de STIG idd meerdere mensen en voor de FXX mocht er niemand anders dan Michael rijden, het is zn eigen auto Y

Ferrari accepteert ook geen andere rijders in de FXX-en die er zijn behalve Ferrari racers..

Bij de Renault F1 was het idd Heikki die toen reed...

wel stoere stunt en grappig te zien hoeveel media hier voorpagina nieuws van maakte :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Tim

Die FXX-en waren toch ook beschikbaar voor particulieren die er alleen mee mochten rijden op bepaalde track-days die door Ferrari werden georganiseerd??

Dacht dat ze T. Coronel ook eens hadden gevraagd om Stiggie te spelen (maar kan dat mis hebben) overigens ben ik er ook van overtuigd dat steeds iemand anders in de pak zit, hoewel er waarschijnlijk wel een aantal vaste personen zijn.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Klopt Tim. Een aantal vaste klanten van Ferrari konden des tijds op uitnodiging van Ferrari een FXX kopen.

Stefan

Ik heb het filmpje van de "onthulling"  van Schumacher als The Stig idd ook op mijn hyves gezet pas geleden.
Wel een toffe stunt van topgear :q Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

Citaat van: Dennis Postma op 24 juni 2009, 19:32:01
Klopt Tim. Een aantal vaste klanten van Ferrari konden des tijds op uitnodiging van Ferrari een FXX kopen.

Ik geloof dat ik die uitnodiging per ongeluk mee heb gegeven aan de prullenbak toen ;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

don-ludo

ja normaal rijdt de stig toch in een gele megane coupe he(A)
woont toevallig hier in de buurt

Tim

Zo lekker wakker worden vandaag  :neen:

Michael Jackson is overleden, nu was ik geen superfan maar de muziek die hij heeft gemaakt vond ik over het algemeen toch goed.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev