Advertenties


Klets maar raak deel 106

Gestart door matthew, 1 juni 2009, 00:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Marius.

Even een vraagje, is het "erg" ondanks dat ik geen projecten pagina heb, ergens zo af en toe wat "status" foto's te posten?
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Robin

DAt lijkt mij geen probleem :), daar hebben we zelfs een topic voor: Ik heb iets nieuws gemonteerd! [aan mijn auto] :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius.

oh  l-
slim niet gezien :q  l-

thx
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rogier

vandaag me auto een getrakteerd op een grote onderhoudsbeurt morgen de auto ophalen voor het weekend en maandag mag ze weer terug na de garage totalen kosten inclussief grote beurt 750 euro :( maar 1 licht punt de auto is dan wel weer op en top als het goed is :P

steven

Nog een klein weekje,en dan de megane coupe weer ophalen :) :9~

Mike R.

Ben benieuwd Steven, plaatje van een auto, simpel, maar prachtig.  _o_
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

Joey Voormolen

beter ken je eindelijk weer rijden in die gave bolide kom je dan ook 12 juli naar franse autodag?
Lowered M3C GT

steven

@ joey,weet ik nog niet moet kijken of ik die dag vrij kan krijgen.

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

matthew

je moet er eigenlijk gewoon bij zijn Steven haha,die auto is al veels te lang niet op meetings geweest die heeft heimwee nou

Benjamin Renon

#40
De wagen moet idd naar de Franse Dag. Is al te lang niet meer te zien geweest.

En vanaf vandaag zal mijn ruitfolie ook helemaal weg zijn op sowiezo de voorste zijruiten. (Het mag denk ik duidelijk zijn waarom.) De rest zal vanzelf wel volgen, omdat ik het anders niet vind uitzien.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew

ben je gepakt benjamin?

Dat zou jammer zijn want ik vind het altijd wel dik staan.


Benjamin Renon

Ja, deze keer was ik het. Dat vond diegene ook wel mooi staan, maarja 't mag niet.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Ze zijn lekker scherp bezig de laatste tijd, bij eentje van de Saxo club hebben ze zijn kentekenbewijs in beslag genomen omdat z'n uitlaat een paar dB te veel geluid produceerde (97 ipv 89 oid), nu moet ie zorgen dat het goed komt en bij de RDW laten keuren (al is daar het laatste woord nog niet over gesproken).

Zijn er al mensen geweest die zijn bekeurd voor xenon?
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

#44
Bij mij was het de KLPD 's morgens vroeg. Bij mij hadden ze gelukkig niets ingenomen en mocht doorrijden aangezien we op een drukke A2 vluchtstrook stonden en het niet raadzaam was om 't er af te trekken.
Als ze meer hadden gezocht konden ze me ook voor Xenon en uitlaat kunnen pakken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev