Advertenties


Klets maar raak deel 106

Gestart door matthew, 1 juni 2009, 00:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rs50jochem

Als het ruitje dof is is hij meestal niet meer te redden.. Belangrijk bij een cabrio is of de ramen nog goed op en neer gaan, soms slijten de voorraamgeleiders wat en kantelen de ramen bij het omhoog gaan over de aluminium (zwart gelakte) raamstijltjes van de achterramen..

Controleer goed de staat van de kap, is de kap echt van stof (Sonneland) of van zwart plastic (PVC), de Sonnelandkappen hebben een langere levensduur maar als de auto veel buiten heeft gestaan kan je dat zien aan de groene alg aanslag die in de struktuur van de kap zit.. Verder moet je kijken of de kap bovenop niet doorgesleten is op de schanierpunten van het dichtvouwen, zoja, dan kan hij doorscheuren en moet je de gehele kap vernieuwen (ca 850,- kosten)..

Opties, er rijden veel uitvoeringen rond die wel airco hebben (goede keus) alleen hebben dan geen lederenstuurwiel etc..

Aan de binnenkant van het dashboardkastje kun je de uitvoering vaak terugzien op een stickertje,

Sport: vaak geen airco wel lederen stuurwiel en sportstoelen, PVC kap.
Expression: wel airco, geen lederen stuurwiel, wel sportstoelen, PVC kap.
Kaleido: Alle opties, leer, airco, aluminium deurklinken, Sonneland kap.
Dynamique: Alle opties zelfde als Kaleido maar geen leer, vaak Sonneland kap.

rs50jochem

Oja, de Sport en Expression hebben een handmatige kap, de Kaleido zowiezo electrisch en de Dynamique soms..

Een Kaleido is de uitvoering met standaard de meeste opties en zijn te herkennen aan de kleur van de auto, het leer en de kap, deze kleuren zijn dan allemaal dezelfde en dus 1 kleur voor heel de auto..

De Dynamique heeft vaak als optie extra leer erin zitten omdat die mensen dat geld bij aanschaf toch wel ervoor hadden liggen.. Of de kap electrisch is ligt eraan of ze daar waarde aan hechten, die hebben ze dus niet allemaal..

P.S. dit is zover ik ze ken, mogelijk heb ik hier en daar afgeweken van de waarheid maar in grote lijnen zijn dit de verschillen..

Robin

Bedankt voor je uitleg Jochem :)

Het gaat om deze: http://link.marktplaats.nl/260675361

Volgens de site van m'n verzekeraar is het een sport, maar dan klopt de uitvoering weer niet :P
Dan zou het dus een Dynamique zijn?

Misschien dat jij het zo kunt zien?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rs50jochem

Hij heeft de opties zoals een Dynamique ze zou hebben maar heeft velgen van een Sport/Expression..

Ik denk wel dat het een Dynamique is idd. wat ik echter wel in twijfel durf te trekken zijn de kilometers van de auto.. Hij is ingevoerd en een auto van 10jaar oud die maar 14.000km per jaar heeft gelopen zie je niet veel voor mijn gevoel..

Tevens heeft hij waarschijnlijk voorschade gehad, in een Dynamique horen grilletjes met chrome rand te zitten zover ik weet..

De prijs is zeer goedkoop voor zo'n auto dus mocht hij niet kloppen qua kilometers (bij invoeren is hij waarschijnlijk terug gezet) dan is het niet teveel geld voor wat je krijgt..

lúk

#109
nouw dan heb ik van mijn kant ook leuk nieuwtje  ;)
ik heb dan eindelek een 206 rc gekocht  :) :)
ik zelf ben er superblij mee  !-!
heb hier heel lang op gewacht bij aardig wat rc's wezen kijken  :)
hij komt uit 2004 40670 nap gelopen en is als nieuw  _o_ !-!
zaterdag het koopcontract tekenen !-! en zal dan nog wel even fotos maken ;)

Dennis Postma

Netjes luk. Ben benieuwd naar de foto's  !-!

rs50jochem


Tim

Luk, gefeliciteerd met je aanschaf !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Gefeli Luk, nou nog fotootjes :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Robin

Hey Jochem, zie ik trouwens jouw R32 op marktplaats staan? :q
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

rs50jochem

Ja, hij gaat de deur uit.. Weer eens wat anders.. ;)

eliatuning

hey jochem, laat je me nog eens iets weten van die velgen via mail aub?
grtz
rather low and slow than high and fast

lúk

thnx mensse  !-! hij staat nog wel op mp voor de ongeduldige menssen onder ons ;)
maar maak zaterdag mooie fotos  :) let niet op lampen etc dat verander ik nog ziet er niet uit zo  8)7

matthew

Luk gefeliciteerd met je aankoop.

Wel goed dat je toch hebt gekocht wat je al langer wou,anders zou je toch spijt krijgen.(want je had het ook een keer over een 207 gehad)


Ik zie de foto´s graag tegemoed

Nils

Jullie zullen het even 2 weken zonder me moeten doen... :q

Leonie en ik stappen vanmiddag lekker in het vliegtuig naar een zonnig Gran Canaria 8)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev