Advertenties


Klets maar raak deel 106

Gestart door matthew, 1 juni 2009, 00:38:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

matthew

Dat lukt wel via all risk maar dan zak je een paar tredes in no claim en daar doe je dan weer een paar jaar over om dezelfde tredes weer te halen,of je hebt een no claim beschermer erop,dan zak je niet in no claim,maar let wel je schadevrijejaren telt dan wel als 1 minder gewoon.

Rogier

ik heb een no claim beschermer erop zitten mag 2 schademeldingen in een jaar maken alleen ik heb afgelopen november een ongeluk gehad met een fietser en had ook flinke schade en ik kan die schade helaas niet verbergen met een sideskirt ik zal der is goed over moeten informeren en anders op een meeting me auto laten ontdeuken en proberen die kras op te vullen want baal der echt enorm van

Klaas

@ Robin, (walking disaster) Ik zal even goed kijken naar de geschiedenis van de 2.0 IDE en anders eens goed op dit forum lezen alvoor je hem besluit te kopen.. Het hoeft geen slechte auto te zijn, maar als ervaringsdeskundige met de IDE waarschuwing vooraf  :)

matthew

Of het stappenplan laten uitvoeren wat ik heb beschreven dan blijft zo'n auto prima rijden het kost alleen even wat extra.

Robin

@ klaas, is altijd goed onderhouden en de IDE problemen zijn nog niet verschenen (auto is van mijn buurvrouw, staat nu 117.xxx op de klok)

@matthew, waar staat dat stappenplan?
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Denman

@ Robin,

Mijn 2.0 IDE (cabrio) had ook totaal geen last van de "IDE problemen" tot een paar maanden geleden. Ik ga in ieder geval niet meer voor een IDE na deze, maar het kan natuurlijk zijn dat jij er geen problemen mee krijgt, ik hoop het in ieder geval voor je.
mzzls Dennis.

Klaas

Als de motor goed is... en goed onderhouden en je houdt je aan het stappenplan (zie topic: uitvallen motor oranje spiraaltje ) dan is het echt een heerlijke wagen om in te rijden (sterkste coupe standaard fabrieks af)

Robin

Ja hij is altijd goed onderhouden (niet door dealer) en distri-riem etc is al vervangen. Ik zal het topic eens doorlezen vanavond :) Bedankt voor de heads up!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Kan je niet een "gewone"  2.0-16v fase 2 coupe zien te krijgen, wellicht verstandiger en net zo snel (zo goed als)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Vandaag weer iets heeeeeel erg moois gespot! Ik reed op de N280 van Kelpen-Oler naar Roermond. Zie ik zes auto's voor me iets wits rijden met vier rode achterlichten. Geprobeerd om iets dichterbij te komen, maar lukte niet echt door de drukte. Het was een Nissan R35 GTR!!! :9~ Helaas kon ik hem op het stuk waar de autoweg begon niet echt "bijhouden". :q Maar klonk wel erg lekker. Het kenteken begon dacht ik met 15..... De rest niet kunnen zien. Helaas heb ik ook geen foto's.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Dat zijn idd interessante auto's om eens van wat dichterbij te bekijken (als het lukt ;))
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Bij de Nissan dealer in A'dam stond er laatst ook eentje, was jammer dat het verkeerslicht niet langer op rood stond ;) erg brute wagens :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Laurens Klein

kwam er gister ook eentje tegen. Ikzelf reed in een auto uit 1930 dus kon hem niet bijhouden:P

matthew

VOor ide motoren is het juist goed om deze regelmatig(wel bij warme motor) goed in toeren te brengen,als je buurvrouw veel kleine stukken rijdt en niet het gas intrapt dan zul jij gegarandeerd de problemen krijgen.

Rogier

ik en robin komen bijna elk weekend bij de mac in veenendaal (daar is elke zaterdag avond een meeting) en daar staat de laatste tijd een R35 gtr ook een witte en afgelopen weeken ook een silvia (als ik het goed schrijf) zijn ook zeer leuke auto's vooral als de turbo's aanslaan :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev