Advertenties


Verlagen,,

Gestart door bierbuik18, 16 maart 2009, 22:40:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

nee k lig 5,5 a 6 cm lager met bumpers en kan nog een halve cm. Zakken in de wielkast zonder aan passing.
Lowered M3C GT

Stefan

standaard verlagen is meestal zo'n cm of 3-4 ja idd.
Maar met een schroefset kan je veel lager gaan natuurlijk Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: bierbuik18 op 17 maart 2009, 18:13:30
wat voor aanpassing heb ik nodig?
smallere voorbande ofzo ligt nu 205 op

Wielkastranden rondom uitkloppen om te beginnen.. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

bierbuik18

als ik band 185 neem dan hoef je toch niet persee je wielkast rande om te kloppe ( zo te zien bij Nick)  Y Y

Joey Voormolen

dat zijn toch veelste smalle banden & nick heeft ze ook omgerold hoor
Lowered M3C GT

bierbuik18


rs50jochem


Stefan

Je kan idd wel 185 nemen en ze dan "trekken"  Y
passen ze wel beter in de wielkassen en als je dan de wielkastranden omrolt, kan je helemaal lekker zakken :q
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nick Mattheus

Mijn wielkasten vooraan zijn nog standaard...
Ik ben nu met een 185-35/17 vooraan een goede 12Cm gezakt.
Een 185 op een 7J breed gaat heel goed hoor Y Een 165 gaat net iets minder :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

bierbuik18

cool,, ik had je foto nog zitte bekijke nick,,
en tog blijft het kapot vet  :) :)
en iedereen bedankt voor de reacties

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev