Advertenties


met wat eerst beginnen voor meer pit??

Gestart door Nick Mattheus, 2 mei 2006, 22:55:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nick Mattheus

Ik zou graag wat meer pit in men 1.6 16v willen hebben.
met wat begin ik eerst te veranderen aan de motor want heb gehoord dat hij met een op maatgemaakte dubbele uitlaat 10 tot 15 pk meer vermogen krijgt?? :? is dit wel waar?
dacht ook al iets van bougies enzo te vervangen maar is dit wel de moeite waart??
khoor het wel

greetz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Stefan

10 tot 15 pk met een nieuwe uitlaat... 8)7
geloof ik helemaal niks van die verhalen N
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Meganez

Dat een dubbel uitlaat systeem meer vermogen opleverd is onzin, daar wordt je eerder langzamer van want het is meer gewicht. Met een enkel systeem kan je net zo veel vermogenswinst behalen.

Maar gebruik ook de zoekfunctie is, hier is al veel over gepraat:

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=2091.0

Owja, als je echt vermogenswinst wil halen door een uitlaat (al dan niet custom made) moet je rekenen op zo'n 2000 euro voor het hele systeem omdat vooral het belangrijkste deel, je spruitstuk, zo duur is. Reken op 700 euro voor een goede. In combinatie met de juiste diameter van de rest van de pijp, een catvervanger, een goed open lucht filter systeem is 10 pk wel te realiseren..

Nick Mattheus

ok thanks dus toch maar voor later die extra pk'tjes 8)7

greetz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

Coupe Apeldoorn

als je meer pk´s wil en relatief weinig euro´s eraan wil spenderen dan kan ik aanraden een
nat NOS-systeempje....heb zelf 1x in een escort gezeten met een nat nos systeem en het is gewoon asociaal leuk!!


Kenny Mattheus

Hier heb ik eens prijs voor laten maken en op een franse motor lukt dit dus niet zonder andere aanpassingen  l-
Voor alle aanpassingen plus het volledige nos-systeem, met zowel een extra injectie als een constante injectie kwam de prijs toch relatief hoog, voor de pk's die je eruit haalt  Y
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR


vdwaldennis

je kunt ook gewoon op zoek gaan naar een 2.0 16v natuurlijk !-!

Nick Mattheus

wij in belgië mogen geen ander type motor in de wagen leggen voor de keuring l-

spijtig maar we moeten ons weer schikken naar de wet >:(

greetz
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

peterachterop


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev