Advertenties


[2012, clubmeeting], Algemene ledenvergadering + bowlen

Gestart door Dennis Postma, 31 januari 2012, 19:52:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

29 Januari was het dan weer zover, de start van een nieuw clubjaar.
Zoals elk jaar beginnen we met de Algemene leden vergadering met na afloop een gezellige activiteit.

Voor dit jaar pakten we de keuze voor een activiteit eens op een andere manier aan.
Als bestuur twijfelden we tussen karten en bowlen. We hebben toen besloten om een poll te starten op het forum waarbij alle leden hun voorkeur aan konden geven.
De keuze viel op bowlen.

Na wat zoeken naar een geschikte lokatie zijn we terrecht gekomen bij hotel Mitland in Utrecht.

Vermoedelijk door de gunstige ligging en de lage kosten kregen we zoveel inschrijvingen dat we zelfs een extra baan en een extra uur bij hebben moeten reserveren.

Voor het eerst sinds lange tijd konden we rekenen op een opkomst van 38 personen!

Door wat problemen bij de planning van het hotel/bowling waren we genoodzaakt alles met een uur te vervroegen. Maar dat mocht de pret niet drukken. Iedereen was ruim op tijd en er was genoeg tijd vooraf om even een praatje te maken met elkaar.


Om 13:00 uur was het dan zover. We begonnen met de ledenvergadering waarin het clubjaar 2011 besproken werd.


Er werd onder andere gesproken over de onrust die er in het bijzonder in het laatste kwartaal van 2011 op het forum heerste.
Gelukkig zaten we daarover over het algemeen op 1 lijn met zijn allen en weten we wat we hier aan kunnen doen.

Zoals altijd was er ook een financieel jaarverslag. Dit keer wel een heel bijzondere. Onze penningmeester Paul heeft het stokje overgedragen en houd het na 11 jaar voor gezien.
Dit konden wij natuurlijk niet ongemerkt aan ons voorbij laten gaan. Als dank voor Paul zijn inzet heeft Benjamin een waardebon van Kameraexpress aan Paul overhandigd waarmee Paul ongetwijfeld iets moois kan aanschaffen voor zijn grootste hobby, fotografie.



Ook via deze weg willen wij Paul hartelijk bedanken voor zijn inzet in de afgelopen jaren en wensen hem veel geluk en gezondheid toe!

Met het opstappen van Paul werd ook gelijk gekeken naar de rest van het bestuur. Ook dit jaar waren er weer wat wijzigingen in het bestuur:

Bestuur 2011:

Voorzitter              -       Benjamin Renon
Vicevoorz.             -       Paul Klaverdijk
Penningmeester     -       Paul Klaverdijk
Ledenadministratie -       Dennis Postma
Website                 -       Robin Schuurman
Meetings                -       Rick Santbergen

Commissie 2011:
Clubwinkel             -       Colin Maas
Website                 -       Dirk Kuipers



Bestuur 2012:
Voorzitter              -        Dennis Postma
Vice voorzitter       -         Colin Maas
Penningmeester     -        Matthew Melssen
Ledenadministratie -        Christian de Vriend
Meetings                -        Rick Santbergen


Commissie 2012:

Clubwinkel             -        Colin Maas
Website                 -         Dirk Kuipers

Ook Benjamin heeft aangegeven te willen stoppen met het bestuur om meer tijd vrij te maken voor zich zelf.
Om dezelfde reden heeft ook Robin besloten te stoppen met het bestuur.

Beide heren willen wij uiteraard ook bedanken voor hun inzet!



Naast wat verschuivingen binnen het bestuur mogen wij ook 2 nieuwe bestuursleden verwelkomen, namelijk Christian de Vriend en Matthew Melssen.
Matthew heeft in het verleden al eens in het bestuur gezeten en is dus weer terug op het oude nest. Christian is helemaal nieuw in het bestuur.

Beide heren willen wij veel succes wensen binnen het bestuur!

Met de komst van Matthew in het bestuur is er een moderator functie vrij gekomen op het forum. Deze taak zal Benjamin op zich nemen en op die manier zijn steentje bijdragen aan een gezellig en overzichtelijk forum.

Na deze wijzigingen in het bestuur werd de vergadering vervolgd met de plannen en wensen voor 2012.

Zo werd er gesproken over hoe we de ergenissen uit 2011 kunnen voorkomen zodat we dit jaar op een ontspannen en gezellige manier met elkaar om kunnen gaan op het forum.
Het verzoek daarbij is dan ook om elkaar in elkaars waarde te laten en eerlijk te zijn. Iedereen is even interessant en even belangrijk. In sommige situaties is het beter om even tot 10 te tellen in plaats van te reageren.
Ook verzoeken wij iedere forumgebruiker de forumregels in acht te nemen, deze zijn gewoon te vinden op het forum.

Mocht het nodig zijn zullen de moderators en bestuursleden uiteraard ingrijpen, echter hopen wij als bestuur onze aandacht dit jaar op de belangrijkere zaken te kunnen richten.

Uiteraard is ook de meeting kalender besproken:

29 Januari – ALV + Bowlen

18 Maart – (Invulling clublid)

24 Juni – (Invulling clublid)

16 Sept. – (Invulling clublid)

4 November - Afsluitmeeting

En de presentaties:

27 Mei - Pfingsttreffen Gronau (D)

4 & 5 Aug. – Renaultoloog festival Kronenburg

26 Aug. – Street customs summer event

Franse auto dag – Datum helaas nog niet bekend

Zoals jullie zien staan er nog 3 clubmeetings open qua activiteiten.
Rick heeft aangegeven met Nicole in gesprek te zijn over een clubweekend in Noord Nederland. De exacte plannen daarvoor worden nog uitgewerkt en ter zijne tijd kenbaar gemaakt.

Voor de overige data staan wij als bestuur open voor suggesties. Dus mocht je een idee hebben en ben je bereid hiervoor de organisatie op te pakken neem dan contact op met Rick (ricksantbergen@meganeclub.nl).

Verder hopen wij dat we tijdens deze meetings net zo'n goede opkomst kunnen verwachten als tijdens deze ledenvergadering.

Uiteraard is de clubwinkel er ook weer in 2012. Echter worden er alleen nog gewerkt met inkoop akties zoals de dop/bitset die we onlangs gehad hebben in samenwerking met Brezan.
Mocht je een idee of mogelijkheid hebben voor een inkoopaktie horen wij dit graag. Wij staan altijd open voor ideeën voor een inkoopaktie. Neem hiervoor contact op met de clubwinkel (colinmaas@meganeclub.nl).

Aan het eind van de vergadering werd de baan indeling voor het bowlen bekend gemaakt.

Tevens had Rick vooraf op het forum beloofd een taart te bakken als iedereen in het ALV topic on-topic zou blijven.
Om nou een taart te bakken voor deze grote opkomst werd zelfs Rick te gek. Maar in plaats daarvan had Rick cupcakes gebakken, volledig in Renault stijl!



Ze hebben goed gesmaakt Rick, en deze actie werd bijzonder gewaardeerd. Bedankt daarvoor!


Na dat iedereen even bij de auto's is wezen na babbelen en de laatste nieuwtjes bewonderd te hebben was het tijd om te bowlen.



Zoals al eerder gezegd hadden we een extra baan en een extra uur tot onze beschikking. Er waren 6 groepjes gemaakt die elk een uur konden bowlen.
Voor de winnaar van elk groepje had de clubwinkel als prijs een RMC kentekenmapje beschikbaar gesteld.



Bij deze wil ik dan ook de winnaars nogmaals feliciteren!


Nadat deze gezellige dag voorbij gevlogen was ging ieder zijn eigen weg.

De reacties die ik na afloop gehoord en gelezen heb waren bijzonder positief en zo heb ik deze dag ook ervaren.

Ik wil iedereen die aanwezig was bedanken voor zijn/haar komst en ik hoop jullie ook tijdens de volgende meetings ook weer in zulke grote getale te mogen verwelkomen.


Mvg.

Dennis

Met dank aan Matthew en Stefan voor de foto's.



                  

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev