Advertenties


startprobleem, en rammeltje.

Gestart door nielsjoh, 24 oktober 2011, 19:57:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nielsjoh

Vanmiddag weer eventjes naar de garage. Hopelijk kan hij dan het startprobleem fixen!.
Volgende week donderdag heb ik een flinke beurt afgesproken, dan wordt heel de motor schoongemaakt, alle filtertjes enzo vervangen, kleppen gestelt, enz. Foto van de auto:
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nd-photo.nl


Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nielsjoh

Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nd-photo.nl

Verlagen en andere velgen, maar eerst de probleempjes oplossen :)

Xanquezer (Frank)

Citaat van: nd-photo.nl (Andy) op 26 oktober 2011, 12:42:42
Verlagen en andere velgen, maar eerst de probleempjes oplossen :)

Haha :)  heb ik ook moeten doen!
eerst problemen dan rest!
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nielsjoh

Nah, verlagen lijkt me niet echt een verstandige keuze hier in het dorp... bijna 10 drempels waar je overheen moet rijden wil je het dorp uit of inkomen!
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nd-photo.nl

Gewoon niet te laag gaan (max 4cm), dan moet de gemiddelde drempel prima te doen zijn (ik heb zelf een Koni STRT kitje eronder a 3.5cm verlaging).

Ben benieuwd wat de resulaten uit de schoonmaakactie zijn, dan weet je ook gelijk waar je aan toe bent.

nielsjoh

Hij overnacht vannacht bij de dealer, die hebben hem nu hoger afgesteld zodat ie stationair op 1000 toeren zit, morgen gaan ze zelf eens ervaren wat ie doet bij een koude start, leek mij de beste optie, het rammeltje is trouwens al verholpen, bleek een los hitteschild te zijn wat tegen de uitlaat aan rammelde.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nd-photo.nl

Kijk eerste goede nieuws is binnen, nu de rest nog.

nielsjoh

Zo. Hij start nu weer goed, met behulp van een klein beetje gas. Ze hebben hem stationair iets hoger afgesteld nu, hij zit nu stationair op 1000 toeren, als ie goed warm een beetje erboven. Volgende week donderdag laat ik hem door een andere garage helemaal nakijken, onder andere word de motor helemaal gereinigt. Ik denk dat het goed is als je ook eens naar een andere garage gaat, die meneer waar ik hem breng doet het ook puur voor de hobby s'avonds, overdag werkt ie voor Volkswagen (heel goede monteur). Ben benieuwd of ie wat vind!
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nielsjoh

Zo.mijn auto is weer mijn auto. Ze hebben de motor gereviseert (nieuwe filters, olie enz.) en het rammeltje is (definitief ) verholpen, het bleek dat de uitlaat te laag hing achter, en dus hebben ze hem nu een stuk hoger gehangen. Nu hopen de eerste paar tienduizenden kilometers probleemloos te rijden, behalve dan de achterste banden vervangen.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

RobScénic

Ze hebben je motor een beurt gegeven, een revisie is iets totaal anders (en dito prijskaartje)
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

nielsjoh

Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nd-photo.nl

Top, mooi dat je iig weer van die problemen af bent en weer kan gaan beginnen met genieten tijdens het rijden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev