Advertenties


groot probleem bougiekabels...alsjeblieft help!!!!

Gestart door calimer0, 17 april 2011, 21:00:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Den

Citaat van: PFVFDiesel op 17 april 2011, 23:11:40
heb je nog een tip voor meer koppel onderin bij een 1.6?

Tips zat, wat wil je uitgeven ;)

Van hoge druk zuigers tot blueprinten, snellere nok of vliegwiel afdraaien
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy16v

hoet geen mega ingreep zijn,dan komt er direckt een 16v in maar iets kleins of leuk trucje.

als je bij een stoep randje omhoog moet met een snelheid om de bumper te sparen dan slaat ie haast af en als je weg rijd moet je altijd zo veel gas geven met die 1600 motoren.

zit er niet ergens iets verstopt,iets heel simpels wat anders af te stellen is?

heb de kleppen al op 20 20 staan en loopt 200.

Den

Je kunt je vliegwiel iets af laten draaien, stationair loopt dat echter iets moelijker
Kleinere rolomtrek van je banden scheelt ook wel, kmteller klopt dan echter niet maar dat hoef ik jou niet te vertellen
Ratio v-bak aanpassen, auto lichter maken, hogere compressie creeren, betere verbranding dmv lucht en benzine, spaghettispruitstuk kan maar levert enkel wat op als je meer aan moet passen, cilinderkop aanpassen.
Zit bij ons een k7m cliokop op met grotere kleppen en gevlakt tot op minimum, je voelt het wel dat het soepeler gaat. Zitten ook iets grotere injectoren op nu.
heb ook wel gezocht naar een ph2 16v kop maar of het past weet ik niet. Heb er geen kunnen vinden die kapot was zodat ik alles kon vergelijken.
Misschien iemand hier die zo'n kop heeft haha.

Dat zijn redelijk goedkope oplossingen.
Als je verder wilt kun je beter aan een 1.6 16v van de ph2 denken. Kun je net wat meer mee doen
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy16v

zit er weer verschil in met een clio?
bepaalde uitvoering?

Den

Jaja, inlaatspuitstuk paste niet en nok is iets minder scherp.
Dus als je een andere kop nodig hebt kan ik hem wel aanpassen voor je, indien het er een van een clio is.
Daarna grotere kleppen gepakt en die in laten slijpen, inlaatpoorten gepolijst en vergroot.
Is wel wat werk maar rijden nu bijna 750 km met een volle tank in de 1.6.
En het rijdt vlotter
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

nd-photo.nl


Den

Citaat van: nd-photo.nl op 18 april 2011, 09:03:33
Damn dat is netjes!

Thnx, moet wel zeggen dat het alleen zo is volgends het nieuwe rijden.
En enkel als Cher rijdt ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

nd-photo.nl


Den

Citaat van: nd-photo.nl op 18 april 2011, 13:21:20
Driften en burnouts zitten er dus niet in ;)

Gnagna, heb ik nu de f7r voor he ;)
Moet zeggen bandjes slijten iets sneller ineens  :P

Maar jij rijdt toch ook zuinig ? Je rijdt toch op gas
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

nd-photo.nl

Ik probeer ook een beetje op te letten op mn verbruik ja, heb gewoon standaard benzinemotor (1.6e).

Roy16v

ik haal met de F7R 1 op 9 en met de F3R checmate 1op 10

Den

Haha, wel het verkeerde topic maar goed. Rijdt met de f7r net geen 1 op 12. Wel netjes dacht ik zo.
F3r is die gele toch ;) is wel netjes voor een 8 kletser.
Je 16v kan zuiniger hoor ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Den

Inderdaad, miste de thee en de droge koekjes al ;)

Probleem is opgelost iig

Slotje anders ?
:police:
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Stefan

Nee, geen slotje, men kan in de toekomst evt. verdere vragen stellen hier.
Dus gewoon on topic blijven.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev