als ik voor een stoplicht sta dan gaat mijn toerenteller heen en weer en mijn motor geeft een soort automatisch gas zodat hij heen en weer gaat erg vreemd
Check de stekker onder het stuurbekrachtigingsreservoir eens. Als deze los zit draait je auto ook hoger stationair. Als je namelijk stil staat en je motor stationair draait en je gaat snel sturen dan zorgt deze sensor ervoor dat je toerental omhoog gaat, zodat de pomp voldoende druk maakt, zodat de bekrachtiging werkt. (rare zin....)
toevallig net een andere luchtfilter erop gezet?
nee heb wel een nieuwe uitlaat gemonteerd
Citaat van: Birt op 15 september 2006, 14:26:06
Check de stekker onder het stuurbekrachtigingsreservoir eens. Als deze los zit draait je auto ook hoger stationair. Als je namelijk stil staat en je motor stationair draait en je gaat snel sturen dan zorgt deze sensor ervoor dat je toerental omhoog gaat, zodat de pomp voldoende druk maakt, zodat de bekrachtiging werkt. (rare zin....)
waar zit hij dan
Vanaf je reservoir loopt een leiding naar de pomp. Uit de pomp komt een leiding. Hierop zit direct een stekker. (ongeveer onder het reservoir, maar niet aan het reservoir)
Als je deze los trekt gaat je auto een verhoogd stationair toerental geven. of juist als je hem doorverbind. kweet niet meer wat het was.
Als deze nu geen goed contact maakt, dan kan je toerental gaan "jengelen" zegmaar.
!-!
thx zal er ff naar gaan kijken